środa, 11 listopada 2015

Kneipp Olejek do ciała Kwiat migdała Jedwabna skóra - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku do ciała Kwiat migdała Jedwabna skóra, jaki otrzymałam od firmy Kneipp.




W składzie olejku znajdziemy wysokowartościowy olejek migdałowy, który można używać także do skóry wrażliwej. Dodatkowo zawiera kombinację witaminy E, regenerujący olejek arganowy oraz łagodny olejek słonecznikowy.

„Olejek do ciała wzmacnia barierę ochronną skóry, poprawia elastyczność i chroni przed szkodliwymi wpływami środowiska. Działa odbudowująco i daje odczucie gładkiej, miękkiej skóry.” Tak twierdzi producent, a ja się z nim zdecydowanie zgadzam. Skóra jest miękka i delikatna już po pierwszym użyciu. Olejek doskonale ją nawilża, głęboko i na długo. Doskonale łagodzi podrażnienia np. spowodowane goleniem.

Olejki zawsze kojarzyły mi się z tłustą warstwą przez długi czas. Ten taki nie jest, jeśli nie nalejemy pół butelki na siebie, już po chwili całkowicie się wchłonie.


Zapach olejku jest obłędny. Intensywny, lekko słodki, ale niemulący, na skórze pozostaje długi czas.

Uważam olejek za świetny, zresztą nie tylko ja, ponieważ używany był przez kilka osób i zdecydowanie każda z nich go poleca.







Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Nie pozostawia tłustej warstwy.
·      Wydajny.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę świat kneippa oraz KneippPL.

17 komentarzy:

  1. Kusisz :) Ja mam skórę normalną ale ostatnio zmieniła się i stała sie wysuszona. Myślę że czas zaopatrzyć sie w balsamy itpo. W końcu przekroczyłam magiczne 35

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy sprawdziłby się na moich wysuszonych dłoniach. Z opisu brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go :) jest cudny ! zapach i działanie super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ale brzmi cudnie ciekawe trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj olejki sa tluste a tutaj proszę taka recenzja :) uwielbiam zapach migdalowy,zapewne pachnie nieziemsko,Zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze nie ja miałam testować, nie cierpię olejków o ich warstwę na skórzę, ale zapach mnie skusił i już nie oddałam nie licząc do jednorazowej aplikacji kilku osobą (aby mieć pewność że to nie moje zwidy że nie ma tłustej warstwy)

      Usuń
  6. super ze nie jest tlusty zapach musi byc obledny uwielbiam takkie olejki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało kiedy używam olejków do ciała,wolę balsamy.Ten brzmi dość ciekawie i ważne że szybko się wchłania bo przy olejkach jest trochę z tym problem.Jestem skuszona go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie za bardzo lubię olejki

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny opis, olejek wart zakupu, tym bardziej że nie jest tłusty, nie lubie być wytłuszczona jakoś mnie to drażni

    OdpowiedzUsuń
  10. olejek wydaje sie ciekawy,myślę,że panie mają na co się skusić skoro on dostał najwyższe noty w recenzji

    OdpowiedzUsuń
  11. już spisałam mąż musi mi kupić :) a migdały ...ojj.. pobudzają mnie do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co dla nas dobre niestety nieznam tego olejku ale z twego opisu jest rewelacyjny Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. No własnie, ta tłusta warstwa po olejku to koszmar... Nie spotkałam jeszcze takiego który by jej nie zostawiał. Musze spróbowac tego. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie lubię takiej tłustej warstwy nawet błyszczyka nie używam bo mam wrażenie że olej mam na ustach :D ale ten olejek muszę wypróbować bo skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie rzeczy :0
    tego olejku nie widziałam, ale chętnie poszukam i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny ten olejek. Uwielbiam gdy ciało żony ładnie pachnie
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń