poniedziałek, 23 listopada 2015

GoldCosmetics Skarpetki peelingujące Gold Foot - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach peelingujących Gold Foot, jakie dostałam od firmy GoldCosmetics.






Muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa tej kuracji i dlatego zaraz po otwarciu paczki skarpetka wylądowała na stopie. Tak jedna, ponieważ stwierdziłam, że jak coś się stanie to pozostaje mi druga do chodzenia J.

Użycie skarpetek peelingujących jest bardzo proste i szybkie, a to duża zaleta. Wystarczy rozciąć woreczek, wsadzić stopę, zakleić plasterkiem i założyć na to własne skarpety. Trzyma się je około godziny na stopach i w tym czasie nie jesteśmy „uziemieni”, bez problemu można stać czy chodzić.

Uczucie, jakie mamy, podczas gdy skarpeta jest na stopie jest bardzo przyjemne, czujemy lekki chłód.

Po jej ściągnięciu i umyciu stopy nie działo się nic. Po 4 dniach zaczęła schodzić skóra, ale nie tak minimalnie, ale jej grube płaty. Schodziła 8 dni z tym, że pod koniec już tylko troszeczkę. Po tym czasie stopa stała się idealna, jak stopa małego dziecka, miękka, miła w dotyku, zero twardych. Aż takiego efektu się nie spodziewałam i dla mnie bardzo miłe zaskoczenie.

Jestem około 4 tygodni od użycia 1 skarpetki i efekt, jaki uzyskałam nadal się utrzymuje, co jest dla mnie kolejnym, miłym zaskoczeniem i ogromną zaletą produktu.

Kuracja złuszczająca Gold Foot jest wyprodukowana w 100% z naturalnych składników bez szkodliwych substancji chemicznych.

Zero wad i dużo zalet, według mnie kuracja dla każdego, kto marzy o idealnych stopach. Polecam.












Zalety:
·      Łatwe w użyciu.
·      Nie trzeba leżeć, gdy są na stopach.
·      Wspaniały i długotrwały efekt.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę   GoldCosmetics oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. nigdy wczesniej o ich nie slyszalam , ale widac ze warte kuracji same zalety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym przetestowała :) ja mam zawsze problem ze stopami :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie napisane, he heh z tą drugą nogą to się uśmiałam :) Takie skarpety przydałyby mi się na moje nóżki, stopy,skóra pewnie schodziła by jak z dzikiego węża a efekt byłby zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o podobnych skarpetkach i rzeczywiście są one godne uwagi.Możemy cieszyć się gładkimi stopami przez długi czas i bez konieczności wizyty u kosmetyczki.Warto sobie taką kurację zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o takich cudach. Przydałoby mi sie cos takiego. Musze wypróbować koniecznie.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie słyszałam, ale myślę że chętnie bym mogła też wypróbować, szczególnie po zimie, takie skarpetki by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miałam taką innej firmy ale zaczeło się stopniowo i wyglądało maskrycznie. trwało ok 2 tyg ale efekt był jak pisali.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesten w szoku że aż tak dobre działanie może mieć taki wynalazek, [pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale chyba muszę tego poszukać w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale,że efekt jest tak widoczny :) Miałam jakiś czas temu innej firmy i były także dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. To super sprawa takie skarpetki. Mi by się bardzo przydały bo moje pięty pozostawiają wiele do życzenia. Fajna alternatywa dla pumeksa, który i tak często się nie sprawdza przynajmniej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany ale fajne nawet nie słyszałam o czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam czegos takiego

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się takie skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słysze o czymś takim, ale bardzo chętnie bym je wypróbowała :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałem fajny pomysł z takimi skarpetkami które działają świetnie na stopy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super pomysł, szkoda ze wczesniej nie slyszalam o tych skarpetkach na pewnk wyprobuje na moich stopach, mam nadzieje ze i mi pomogą

    OdpowiedzUsuń
  17. bomba, na myśl przychodzi mi jedno zdanie "czego to jeszcze liudzie nie wymyślą"
    ale jestem pełna podziwy-pomysł rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  18. niemialam okazij spotkac ich opinia bardzo ciekawa Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  19. niezłe są te skarpetki, muszę kupić takie żonie, bo często ostatnio narzeka na swoje stopy
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń