sobota, 28 listopada 2015

BingoSpa Borowinowy koktajl do kąpieli z oliwą z oliwek - OPINIA

Zapraszam na opinię o borowinowym koktajlu do kąpieli z oliwą z oliwek, jaki otrzymałam od firmy BingoSpa.


Jak wiecie uwielbiam „umilacze” do kąpieli, a to właśnie jeden z nich J. Po dodaniu około 3 zakrętek (na pełną wannę wody) uzyskujemy sporo delikatnie i przyjemnie pachnącej piany. Taka kąpiel doskonale relaksuje po ciężkim dniu, pozwala się zrelaksować, nabrać sił do dalszego działania.

Koktajl jest gęstej konsystencji, co sprawia, że jest wydajny.

Opakowanie jest plastikowe, a jego zakrętka świetnie służy, jako miarka do dozowania płynu.

Ma działanie lekko nawilżające, skóra po kąpieli jest miękka, delikatna i bardzo miła w dotyku.

Moim zdaniem koktajl ma same zalety i polecam.





Zalety:
·      Tworzy dużo delikatnie pachnącej piany.
·      Nadaje skórze miękkość, delikatność.
·      Lekko nawilża.
·      Kąpiel z dodatkiem koktajlu działa relaksacyjnie, daje energię do działania.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę BingoSpa oraz na FB.



Borowinowy koktajl do kąpieli z oliwą z oliwek znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Koktajl do kąpieli brzmi niezwykle kusząco.Nigdy nie miałam okazji używać borowinowego a ten jest bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kąpiel marzę o kąpieli ale takiej gdzie można się zanurzyć :) ech szkoda że nie posiadam wanny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu to BingoSpa poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś coś takiego by mi się przydało, może taka kąpiel umiliłaby mi wieczór. Ale przecież nie mam wanny....

    OdpowiedzUsuń
  5. Az zatęskniłam za wanną,też uwielbiałam takie płyny do kąpieli,różnego rodzaju mleczka nawilżające i cudnie pachnące.Nie ma co ukrywać,relax pełną parą,j dodam iż u mnie szybko takie cudeńka schodziły,może dlatego że lałam do wanny sporą ilość, a puste opakowania się zbierały i zbierały i zbierały...

    OdpowiedzUsuń
  6. w pierwszym momencie raczej kojarzy się z koktajlem do picia :) a nie do kąpieli. Nigdy nie słyszałam o takich dodatkach. Ale działa widzę rewelacyjnie na ciało i organizm dodając energii witalności i siły do pokonywania życiowych trudności. Dodatkowo rewelacyjnie że się pieni, uwielbiam kąpiele z dużą ilością piany, sama przyjemność. Przy tych zaletach widze , że jest wydajny to także ogromny plus gdyż wystarczy na dłużej :) świetny produkt i z pewnością skusze się na zakup :) U mnie wanny brak ale co tam podskoczę do mamy na parter i chlup do wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapomniałam o oliwkach one rewelacyjnie wpływaja na ciało :) dodając mu pieknego wyglądu

      Usuń
  7. Bardzo lubie kosmetyki firmy BingoSpa ale przyznam ze tego koktajlu jeszcze nie probowalam a szkoda bo brzmi naprawde kuszaco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Relaks w takim towarzystwie - pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie kąpiel w takim koktajlu to czysta przyjemność aż grzech nie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, lubię lekką pianę , delikatność dla skóry i piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach kurcze kolejny powod za tym by zrobic wanne. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie używałam żadnego płynu do kąpieli, przeniosłam się na żele

    OdpowiedzUsuń
  13. kąpiel w takim koktajlu musi być rozkoszna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak taka kapiel musi byc wspaniala a po ciezkim dniu to tylko rozkosz zatopic sie i zrelaksowac Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, o czymś takim marzę, szkoda że u nas jest tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna opinia, dużo zalet ma taki koktajl, odpreża i releksuje, super
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobną wersję, ale jest to sama kąpiel borowinowa. Cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń