niedziela, 18 października 2015

SkinChemists Polska Peeling z pyłem wulkanicznym - OPINIA

Zapraszam na opinię o Peelingu z pyłem wulkanicznym Volcanic Ash Exfoliator, jaki otrzymałam od firmy Skin Chemists Polska.




Peeling przeznaczony jest do każdego typu cery i zdecydowanie się z tym zgadzam. Sprawdzany na mieszanej z problemami trądzikowymi oraz na suchej i w obu przypadkach się doskonale sprawdził.

 W jego składzie znajdziemy:
Pył wulkaniczny, który ma za zadanie usuwanie martwego naskórek, oczyszczanie i przywracanie skórze jedwabistej miękkości.
Alantoinanę, która łagodzi podrażnienia, wpływa regenerująco na naskórek, nawilżając go i wygładzając.
Aloes zwyczajny, który działa cudownie kojąco, zmniejsza zaczerwienienia, regeneruje uszkodzoną skórę.

Zdecydowanie zgadzam się z opisem składu. Peeling doskonale oczyszcza, usuwa martwy naskórek, a skóra po użyciu jest delikatna i miękka. Przy regularnym stosowaniu znikają zaczerwienienia. Gdy mamy cerę suchą znikają skórki, natomiast w przypadku tłustej zmniejsza się wydzielanie sebum.

Peeling jest drobnoziarnisty, ale przy używaniu czujemy do na skórze.

Opakowanie to nie duży, szklany słoiczek z dość dużym otworem. W użyciu jest wygodny.

Wydajność peelingu jest bardzo duża. Wystarczy odrobina na palcach, aby uzyskać wspaniały efekt.

Bardzo duży plus dla mnie to fakt, że nie podrażnia i nie uczula, nawet delikatnej, alergicznej skóry.

Peeling do tanich nie należy, ale biorąc pod uwagę czas, na jaki starcza i efekt, jaki uzyskujemy jest zdecydowanie wart zakupu. Z przyjemnością polecam.








Zalety:
·      Oczyszcza.
·      Usuwa martwy naskórek.
·      Regeneruje.
·      Nie uczula, nie podrażnia.
·      Wydajny.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  SkinChemists Polska oraz na FB.

Peeling z pyłem wulkanicznym znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. fantastyczny i wart zakupu przez każdą kobietę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko można spotkać się z taki innowacyjnym kosmetykiem,warto chociaż raz się pokusić na niego ;)

      Usuń
    2. Rzadko można spotkać się z taki innowacyjnym kosmetykiem,warto chociaż raz się pokusić na niego ;)

      Usuń
  2. super! fajny skład...warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Super coś słyszałam o pyle wulkanicznym

    OdpowiedzUsuń
  4. do mojej skóry by się takowy przydał, chyba muszę go sobie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z takim peelingiem a już sam fakt,że nadaje się dla każdej cery to ogromny atut.Jego skład jest równie zadawalający i można pokusić się aby go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład super myślę że warto się skusić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz sie spotkalam. Bardzo ciekawy. Akurat pasuje do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje do każdego typu cery więc nie trzeba się zastanawiać czy akurat dobrze wybrałyśmy peeling :)

      Usuń
    2. Pasuje do każdego typu cery więc nie trzeba się zastanawiać czy akurat dobrze wybrałyśmy peeling :)

      Usuń
  8. Angelika Janowiak zapomniałam sie podpisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję iż produkt ,który jest idealny do każdego rodzaju skóry nie przemawia do mnie,ciężko znaleźć odpowiedni peeling,który nawilża ,nie wysusza skóry ale i nie powoduje aby skóra była tłusta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy peeling i wydajny :) nie uczula a to kolejny plus mysle ze wart zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling ten ma wyjątkowy skład i jak sądzę, to jemu zawdzięcza tak wspaniałe działanie. Ja jeszcze nie miałam do czynienia z pyłem wulkanicznym w kosmetykach, ale z chęcią sprawdziłabym na sobie jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie słyszalam o kosmetych z pylem wulkanicznym. Bardzo ciekawe. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pył wulkaniczny ma unikalny skład dlatego ten kosmetyk z pewnością jest wyjątkowy :)

      Usuń
    2. Pył wulkaniczny ma unikalny skład dlatego ten kosmetyk z pewnością jest wyjątkowy :)

      Usuń
  13. Super, coś dla mojej delikatnej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałem o pyle wulkanicznym używanym w kosmetykach ciekawe czy używa się go też do męskich kosmertyków

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam pisać, że koniecznie muszę go sobie kupić po czym weszłam na stronę sklepu i wtedy zrozumiałam że mnie jednak na niego nie stać, cena jest kosmiczna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ale biorąc pod uwagę czas na jaki starcza wychodzi już przecietnej cenie, co nie zmienia faktu, że trzeba jednorazowo sporo wydać :(

      Usuń
  16. Jeśli peelingi to ja tylko enzymatyczne przy mojej cerze, ale ta wyglada mi konkretnie zapewne godna przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. warto sie podkusić i kupić, bo brzmi bardzo ciekawie i intrygująco

    OdpowiedzUsuń
  18. warty uwagi mam nadzieje ze zdalby u mnie egzamin i pomogl mi oczyscic cere Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś nie przepadam za peelnigami, bo puchnie mi twarz po nich, nie wiem czemu, ale może ten warto by było wypróbować, fajny skład ma więc musze pomyśleć

    OdpowiedzUsuń