poniedziałek, 19 października 2015

Papaya Gold Polska Maść PAPAYAGOLD - OPINIA

Zapraszam na opinię o maści PAPAYAGOLD, jaki otrzymałam od firmy Papaya Gold Polska.




Maść mieści się w niedużej, plastikowej tubce stawianej na zakrętce. Jest wygodna w użyciu, a jej wielkość sprawia, że można ją mieć zawsze przy sobie.

Jest bezzapachowa.

Konsystencja jest gęsta. Maść aplikuje się łatwo i jest niesamowicie wydajna. Wystarczy odrobina, aby pokryć wybrane miejsce.

Maść ma wiele zastosowań. Ja testowałam ją pod kątem regeneracji atopowej skóry synka i przyznam szczerze jestem w szoku. Znam kilkanaście produktów, które pomagają, ale żaden, nawet sterydy, nie tak szybko. Gdy maść przyszła syn miał dość duże rany na dłoniach (swędziało, a więc drapał), zazwyczaj potrzebuję dwóch tygodni (pod warunkiem, że po drodze nie podrapie i nie powstaną nowe), aby skóra była wyleczona. Pierwsze efekty widziałam już po dwóch dniach stosowania, a po tygodniu nie było śladu po ranach. Posmarowana skóra nie swędziała, a więc syn nie drapał. Dla mnie wspaniały efekt.

Jestem nią zachwycona i zdecydowanie polecam, a sama z ochotą sprawdzę jej inne działania.







Zalety:
·      Niesamowita wydajność.
·      Niewielkie opakowanie.
·      Bardzo szybko pomaga zregenerować skórę przy AZS.
·      Bezzapachowa.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Papaya Gold Polska oraz na FB.

27 komentarzy:

  1. O no to super ze pomogla ja osobiście jej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. O no to super ze pomogla ja osobiście jej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam ale pewnie musi być super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Balsam działa zarówno przy skórze dorosłego człowieka jak i dziecka a najważniejsze,że jest bezpieczny w szczególności w 2 przypadku :)

      Usuń
    2. Balsam działa zarówno przy skórze dorosłego człowieka jak i dziecka a najważniejsze,że jest bezpieczny w szczególności w 2 przypadku :)

      Usuń
  5. Nie znam jej ciekawa jestem jej efektów

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak dobrze wiedzieć z córcią stosowaliśmy różne ale te dobre kosztowały 10g ok 60zł i na receptę. Pomogła Unibasis max ale dopiero po miesiącu efekt był

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydalaby sie nam bo moja Wiktoria jedt mega alergikiem i pokarmowym i wziewnym.Teraz jak poszla do przedszkola wszystko je ale ma zmiany skorne suche alergiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszczę przy takich stanach ważne jest aby skóra była odpowiednio zabezpieczana więc myślę,że spróbować maści z pewnością nie zaszkodzi.

      Usuń
    2. Nie zazdroszczę przy takich stanach ważne jest aby skóra była odpowiednio zabezpieczana więc myślę,że spróbować maści z pewnością nie zaszkodzi.

      Usuń
  8. Moj synek tez ma alergie pokarmowa i musze uwazac co je bo zaraz mu cos wychodzi.na pewno by sie przydala.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy pomogłoby też na łuszczycę - pękanie skóry na dłoniach, bo szczerze to mam dość stosowania sterydów

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taką maść o tak rewelacyjnym działaniu.Pewnie ma dużo różnych zastosowań więc warto przyjrzeć się jej bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę taką maść o tak rewelacyjnym działaniu.Pewnie ma dużo różnych zastosowań więc warto przyjrzeć się jej bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papaja i miód Manuka to jak widać idealne połączenie i myślę,że z chęcią również go przetestuję ;)

      Usuń
    2. Papaja i miód Manuka to jak widać idealne połączenie i myślę,że z chęcią również go przetestuję ;)

      Usuń
  13. oo to dla mnie, córcia miała ostatnio skaze białkowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać dobra firma, warto przyjrzeć się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie używałem kremów z papają jak działa u dziecka to i dla dorosłego może być przydatna

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej maści a przyznam, że bardzo by nam sie taka przydała. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. O to jestem zaskoczona, pamiętam córci tez pomagały tylko maści sterydowe. szkoda że nie wiedziałam wtedy o tym specyfiku. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  18. polecam koleżance :) Tosia miała kiedyś problemy ze skórą ale teraz już jest ok

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mialam okazij poznac ta masc i obym niemusiala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  21. wow aż tak szybko goi? kurcze nie znałam tej maści, ale zapewne zaraz poszperam i sobie taką sprawie, nie tyko dla siebie ale i dla synka, bo oboje mamy straszny problem z gojeniem nawet rozdrapanego ukąszenie owada

    OdpowiedzUsuń