niedziela, 18 października 2015

Organicos Niebieska maska do twarzy - oczyszczająca - OPINIA

Zapraszam na opinie o niebieskiej masce do twarzy – oczyszczającej, jaką otrzymałam od Organicos.




Maska jest aktywna, na bazie błękitnej glinki.


Doskonale oczyszcza skórę twarzy, ściąga pory, matuje i przywraca naturalny wygląd skóry. Dla mnie efekt doskonały.

Zawiera same naturalne składniki.  Jest delikatna dla skóry, nie powoduje uczuleń czy podrażnień.

Po użyciu mamy wrażenie oczyszczenia, odświeżenia, rześkości. Skóra jest odżywiona i nawilżana.

Konsystencję ma dość gęstą, a po kontakcie z skórą staje się lekka. Aplikacja oraz jej usuwanie są bardzo łatwe i przyjemne.

Maseczka jest bardzo wydajna. Spokojnie starcza na 5 użyć, a przy oszczędnościach na więcej.

Opakowanie jest zakręcane, co daje nam gwarancję, że maska nie wyschnie.

Moim zdaniem jest świetna i warta zakupu. Polecam.







Zalety:
·      Łatwa aplikacja.
·      Wydajna.
·      Oczyszcza.
·      Nawilża.
·      Odżywia.
·      Ściąga pory.
·      Matuje.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Organicos oraz na FB.


Niebieską maskę do twarzy – oczyszczającą znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Ja mam ostatnio mało czasu ale musi być super, to coś na moją twarz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi byc super :-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiej,ale z chęcią bym przetestowała,zapewne jest wydajna i delikatna dla skóry,a kobieta lubi czuć się dobrze we własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie prezentuje się a z pewnością jeszcze lepiej działa.Nigdy nie miałam okazji tej maseczki wypróbować więc z chęcią zobaczę na sobie jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie prezentuje się a z pewnością jeszcze lepiej działa.Nigdy nie miałam okazji tej maseczki wypróbować więc z chęcią zobaczę na sobie jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chetnie bym przetestowała na 5 razy to rzeczywiście duzo :) ciekawe czy z moimi porami tez by poradziła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam gdzieś wcześniej już tę maseczkę, która przykuła mój wzrok, zwłaszcza swoim opakowaniem. Z tego co czytam, to i właściwości ma wspaniałe. Sądzę, że warto pokusić się o jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie też jest ważne jednak to co w środku musi być gwarancją najlepszej jakości i myślę,że ta maseczka zadowoli niejedną z nas :)

      Usuń
    2. Opakowanie też jest ważne jednak to co w środku musi być gwarancją najlepszej jakości i myślę,że ta maseczka zadowoli niejedną z nas :)

      Usuń
  8. Coś w sam raz dla mnie :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno świetna czytając opis znów coś idealnego dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) fajnei że zrobiona z naturalnych składników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki naturalne to jest to co uwielbiam najbardziej ;)

      Usuń
    2. Kosmetyki naturalne to jest to co uwielbiam najbardziej ;)

      Usuń
  11. ocena mówi sama za siebie ja nie wypróbuję maseczki ale dziewczyny pewnie tak

    OdpowiedzUsuń
  12. oo świetna, i bogata w naturalne skłądniki super

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam obecnie tej formy szampon do włosów i mleczko do demakijażu i również dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć,że oprócz tej maseczki są też inne kosmetyki równie godne uwagi i polecenia :)

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć,że oprócz tej maseczki są też inne kosmetyki równie godne uwagi i polecenia :)

      Usuń
  14. Lubie od czasu do czasu użyć takiej oczyszczajacej maseczki tej jeszcze nie testowałam ale pewnie wkrótce i u mnie zagości. Wszelkie glinki sa bardzo skuteczne i delikatne dla skóry

    OdpowiedzUsuń
  15. oj mnie też by się przydała, by oczyścić skórę , i hmm by się nie błyszczałą aż tak ,bo jak to moja mama mówi, swiecę się jak psu jajca :D

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie zamkniecie podoba mi sie dotej pory moje maseczki wysychaly i szly do kosza ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. odżywia, matuje, brzmi ciekawie, znam Babunię Agafii i chętnie wypróbuję tej maski

    OdpowiedzUsuń