sobota, 24 października 2015

imaxi.pl NACOMI Sól z Morza Martwego - OPINIA

Zapraszam na opinię o NACOMI soli z Morza Martwego o zapachu zielonej herbaty, jaką otrzymałam od imaxi.pl.




Sól z Morza Martwego ma zwiera wiele cennych związków, które mają istotne znaczenie dla procesów życiowych organizmu wzmacniając i regenerując skórę. Regularne kąpiele w soli z Morza Martwego wspomagają zabiegi odchudzające, zmniejszają efekt " skórki pomarańczowej" oraz rozstępy. To obietnice producenta, z którymi się zdecydowanie zgadzam. Po prawie miesiącu regularnych kąpielach z dodatkiem soli mam skórę bardziej napiętą, jędrną, a rozstępy ciut mniejsze. Nie jest całkowite zniknięcie rozstępów i chudnięcie w oczach, ale według mnie żaden kosmetyk sam w sobie takiego efektu nie daje, a to, co osiągnęłam w miesiąc z pomocą soli jest dla mnie wystarczające, aby stwierdzić, że jest świetna.


Opakowanie to plastikowy słoiczku z dużym otworem, co sprawia, że jest wygodne w użyciu.

Sól pod wpływem ciepłej wody rozpuszcza się całkowicie, nie pozostają jej drobinki na dnie wanny.

Zapach nie do końca przypadł mi do gustu, ale jest dość krótkotrwały i dla efektu, jaki uzyskałam jestem w stanie go przeżyć J.

Sól jak naj bardziej polecam każdemu, kto chce schudnąć a przy tym nie mieć „obwisłej” skóry oraz tym, co chcą zmniejszyć widoczność rozstępów.








Zalety:
·      Ujędrnia, napina skórę.
·      Zmniejsza widoczność rozstępów.
·      Wygodne opakowanie.
·      Rozpuszcza się całkowicie.








Wady:
Trochę zapach.








Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę imaxi.pl oraz na FB.



NACOMI Sól z Morza Martwego o zapachu zielonej herbaty znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Ojej aż szkoda że mam tylko prysznic

    OdpowiedzUsuń
  2. o super moze z moimi rozstepami by sobie poradzil :) na wszystko trzeba czasu by bylo widac efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sól z morza martwego na rozstępy na pewno nie załatwi sprawy ale pomóc nam może :)

      Usuń
  3. szkoda, że nie mam wanny bo trochę ujędrnić skórę by mi się przydało

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę przygarnelabym mimo iz mam tylko brodzik z kabiną:) zapach herbatuly.Musi byc super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to chyba po ciąży przyda mi się kąpiel z tą solą z morza martwego :) W cuda nie wierzę ale coś napewno zdziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to chyba po ciąży przyda mi się kąpiel z tą solą z morza martwego :) W cuda nie wierzę ale coś napewno zdziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo szkoda że nie mam wanny :( Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. zielonej herbaty pić nie lubie może chociaż sól do kąpieli będzie zdawała u nas egzamin

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna sprawa taka sól gdy jest wanna, można rewelacyjnie zrelaksować się

    OdpowiedzUsuń
  10. W niwelowanie rozstepów za chiny nie uwierzę nie ma cudów, ale efekt silnego odświeżenia i pobudzenia po kąpieli bardzo lubię do tego zapach - me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa :)
    Czasami żałuję że w mieszkaniu mam prysznic :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety u nas tez prysznic wiec nieuzyje jej Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie musze kupic, jak juz tylko skonczymy remont lazienki. Marzy mi sie taka kapiel ktora poza myciem daje dodatkowe efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka relaksacyjna i pobudzająca kąpiel będzie istnym uwieńczeniem remontu ;)

      Usuń
    2. Zgadza sie :) JUz mi sie po nocach śni

      Usuń
  14. Konieczne dla kobiety jest ujędrnianie ciała musi być super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze koniecznie sróbować bo nie znałam takich wlaściowości soli morskiej. Idealna kąpiel dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo teraz to już na pewno zaprzyjaźnię się z Nacomi, skoro działa na rozstępy, to ja pierwsza musze go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałaby mi się taka sól :)

    OdpowiedzUsuń