piątek, 30 października 2015

imaxi.pl NACOMI Emulsja do mycia dla dzieci - OPINIA

Zapraszam na opinię o NACOMI Emulsja do mycia dla dzieci NACOMI emulsji do mycia dla dzieci, jaką otrzymałam od imaxi.pl.




Emulsja przeznaczona jest do mycia już od pierwszych dni życia. Nie zawiera SLS/SELS oraz pegów, dzięki czemu jest bezpieczna dla dziecka, nie powoduje uczuleń.

 Stworzona na bazie niezwykle delikatnych substancji myjących, delikatnie się pieni i jest bardzo wydajna.

Konsystencję ma dość rzadką, ale nie na tyle, aby utrudniała jej użycie.

Skóra po kąpieli jest miękka i delikatna. Emulsja nie wysusza jej, a dzięki dużej zawartości panthanolu łagodzi podrażnienia.

Zapach ma bardzo delikatny, przyjemny, na skórze pozostaje na chwilę.

Mieści się w opakowaniu z dozownikiem, które jest wygodne i praktyczne szczególnie przy maleństwie gdzie musimy radzić sobie jedną ręką, ponieważ drugą go trzymamy.


Emulsji używał zarówno syn z AZS jak i córka z zdrową skórą, w obu przypadkach świetnie się sprawdziła i dlatego zdecydowanie polecam.








Zalety:
·      Nie zawiera SLS/SELS oraz pegów.
·      Nie wysusza skóry.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Wygodne opakowanie.
·      Wydajna.
·      Delikatny, przyjemny zapach.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  imaxi.pl oraz na FB.


NACOMI Emulsję do mycia dla dzieci znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. Magdalena Potyrała30 października 2015 10:34

    Na pewno świetnie się sprawdza przy kąpieli niemowląt i dzieci z problemami skórnymi. Podoba mi się opakowanie z pompką, takie rozwiązanie jest dużo wygodniejsze w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla dzieci,które mają problematyczną skórę myślę,że z powodzeniem można kupić dla każdej pociechy :)

      Usuń
    2. Nie tylko dla dzieci,które mają problematyczną skórę myślę,że z powodzeniem można kupić dla każdej pociechy :)

      Usuń
  2. to super u mnie córcia ostatnoio jakoś nie ma problemów z azs i mniejmy nadzieje że wyrosła juz bo ciężko było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z AZS się nie wyrasta możan uciszyć lub mogłabyć błędna diagnoza to choroba na całę życie niestety :(

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej emulsji a że niedługo pojawi się nowy członek rodziny to będę wiedziała po którą sięgnąć.To że nie zawiera chemii to już dla mnie duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa opinia :) a tej emulsji nie znam, nie słyszałam nawet o niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo na rynku jest kosmetyków dla dzieci,czasem trudno odnaleźć się w tym wszystkim dlatego takie sprawdzone i polecone to dla mnie zwrotny punkt przy kupowaniu :)

      Usuń
    2. Bardzo dużo na rynku jest kosmetyków dla dzieci,czasem trudno odnaleźć się w tym wszystkim dlatego takie sprawdzone i polecone to dla mnie zwrotny punkt przy kupowaniu :)

      Usuń
  5. Przygarnelabym z córcią,takie emulsje sa wydajne,ładnie pachna i dzieci je uwielbiają.Opinia pobudza wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbian te plyny z dozownikiem. Ktos kto je wymyslil jest geniuszem. Dobry plyn ktory nie wysusza jest wart duzych pieniedzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie slyszalam o nim ale widac ze warto miec zwlaszcza przy maluszkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mała ma często uczulenie na wszystko nie mogę myć w mydle więc ta emulsja musi być świetna, muszę wypróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super że nie zawiers SLS, bo bardzo wiele kosmetyków nawet te dla dzieci to zawierają... My teraz szukamy czegoś dla atopików...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba niestety czytać skład kosmetyków dla dzieci bo jak widać nawet te najbardziej reklamowane czasem są psu na budę....

      Usuń
    2. Trzeba niestety czytać skład kosmetyków dla dzieci bo jak widać nawet te najbardziej reklamowane czasem są psu na budę....

      Usuń
  10. coś dla maluchów wiec emulsja dobrze sprawdzi sie u mnie ważne że nie ma tej chemi w środku

    OdpowiedzUsuń
  11. ja muszę zmenić nasz płyn...może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Często sama sięgam po produkty dla dzieci, są o wiele lepsze dla mojej skóry

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś idealnego dla wrażliwej skóry mojej córki. I bardzo lubię kosmetyko z takimi dozownikami są bardzo wygodne w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze taeraz tak wszystko przepełnone tą chemią że taki naturalny specyfik to rzadkość. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. super ze ma dozownik ulatwi to aplikacje niewielka ilosc super ze zapach jest delikany nhepodrazmi nas Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kosmetyk dla naszych najmniejszych pociech :) Z ciekawości zerknęłam na cenę i powiem, że przybliżona do tych co ja kupuje, aczkolwiek o moich nie mogę napisac, że maja przyjemny zapach :( I co jest super -dozownik, który bardzo ułatwia pielęgnacje naszego maluszka :) Zatem ten warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój synek powoli zdrowieje,ale nadal czasem stosujemy emolienty zapobiegawczo. Super,że ten kosmetyk się przydał obojgu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo byłam ciekawa tej firmy w ogóle, bo nie znam jeszcze kosmetyków Nacomi. W domu mam alergika dlatego ostrożnie dobieram kosmetyki, ale skoro jest bezpieczna dla AZSowców to chętnie jej spróbujemy

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) chociaż my już chyba mamy idealne kosmetyki do suchej skóry córeczki :)

    OdpowiedzUsuń