sobota, 3 października 2015

Babycap Płyn do higieny intymnej dla chłopca - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do higieny intymnej dla chłopca, jaki otrzymałam od firmy Babycap.



Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia, że istnieją płyny do higieny intymnej dla chłopców. Strasznie byłam go ciekawa, a moje oczekiwania spełnił w 100%.

Ma bardzo ładny, lekki zapach.

Ma lekką, ale nielejącą się konsystencję, dzięki której dobrze się go używa. Pieni się dobrze, nie ma problemu z jego spłukaniem i jest bardzo wydajny.

Płyn nie powoduje szczypania, co jest niezwykle ważne, jeśli chodzi o dziecko.

W jego składzie znajdziemy D-panthenol, allantonine i szałwię, które wspomagają działanie antyseptyczne oraz działają ochronnie. Płyn nie uczula, nie podrażnia, a wręcz przeciwnie, ponieważ pomaga leczyć otarcia i podrażnienia.


Uważam, że każdy powinien szczególnie dbać o „te” miejsca, także dzieci, ponieważ są bardzo delikatne. Płyn zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Przyjemny, delikatny zapach.
·      Dobrze się pieni.
·      Lekka konsystencja.
·      Wydajny.
·      Nie powoduje szczypania.
·      Pomaga w leczeniu podrażnień i otarć.
·      Nie uczula.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Babycap oraz na FB.

27 komentarzy:

  1. ja mam dwie córki :) super taki płyn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć ze jest coś takiego.Tez mam syna i musze go wypróbować. Buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. na przyszłość będzie jak znalazł bo synek za mały

    OdpowiedzUsuń
  4. nieslyszalam o zelu dla chlopcow chetnie go wyprobuje Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda mamusią synka jestem dopiero od 3 miesięcy, ale warto wiedzieć, że istnieje taki płyn :) Ostatnio była też opinia o płynie dla dziewczynek :)
    Skóra dorosłego a dziecka jest różna, zatem fajnie że są alternatywy na każdy wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można go znaleźć i w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny nie znam a produkty tej firmy są dostępne w rossmann

      Usuń
    2. Plyny do higieny intymnej są dostepne w aptekach i np w aptece internetowej DOZ, w rossmanie są inne nasze produkty.
      BABYCAP :)

      Usuń
  7. Musi być super też musimy wypróbować!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo pierwsze słyszę :) trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupilabym dka dziewczynki,ponoć. Sa dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę o takim żelu :) Fajna sprawa ":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdalena Potyrała4 października 2015 12:09

    Testowaliśmy go i również serdecznie polecamy

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie że jest taki płyn, moja córcia jeszcze za mała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A a to coś nowego :) Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zaskoczona,z chęcią wypróbuję dla syna to dla mnie zupełna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez nie mialam pojecia ze cos takiego jest, majac 2 chlopakow musze o tym pomyslec, dzieki
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam zielonego pojęcia,że taki kosmetyk istnieje :) Musimy się zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega zaskoczenie. Mam dwuch synkow i kupimy na 100%

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze słysze,ale dobrze wiedzieć o jego istnieniu. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć ta firmę dobrze znam przyznam że nie słyszałam że jest też dla chłopców płyn do higieny intymnej ale myślę, że to fajne rozwiązanie. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  20. higiena osobista najważniejsza,mam syna to spróbuję płynu choć troche to dziwnie brzmi jak dla chłopców

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam że istnieją płyny dla chłopców, ale to cenna informacja na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja słyszałam już o nim, jednak jakoś nie podchodziłam do niego optymistycznie. Ale skoro goi podrażnienia to chętnie spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znałam tego produktu a widać,że jest ciekawy. I warty zakupu. Musze wyprobowac

    OdpowiedzUsuń