niedziela, 27 września 2015

Sklep Ecoplant Kojący żel pod prysznic RÓŻA - OPINIA

Zapraszam na opinię o kojącym żelu pod prysznic RÓŻA, jaki otrzymałam od Sklepu Ecoplant.



Pierwsze, co mnie zachwyciło to zapach. Podczas używania żelu czuję się jakbym była w ogrodzie różanym. Jest piękny, intensywny i długo pozostaje w powietrzu. Niestety na skórze zostaje dużo mniej intensywny, ale również bardzo ładny.

W jego składzie znajdziemy same naturalne składniki, a co za tym idzie jest bezpieczny dla skóry.

Żel mieści się w ładnej i wygodnej butelce z dozownikiem. Osobiście bardzo lubię takie rozwiązania.


Konsystencję ma gęstą, delikatnie, ale wystarczająco się pieni, a także jest bardzo wydajny.

Żel doskonale sprawdza się po goleniu, łagodzi podrażnienia i zapobiega powstawaniu krostek. Jest bardzo delikatny dla skóry, a przy tym skutecznie ją oczyszcza, czyli spełnia swoje zadanie.

Moje oczekiwania spełnił w 100%, bardzo go lubię i zdecydowanie Wam polecam.








Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Gęsta konsystencja.
·      Dozownik.
·      Nie uczula.
·      Łagodzi podrażnienia np. po goleniu.
·      Naturalny skład.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sklep Ecoplant oraz na FB.



Kojący żel pod prysznic RÓŻA znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach róż :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże cudowny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie pachnące żele

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże cudowny zapach uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś podobny,bardzo ładny miał zapach i super konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością ma nieziemski zapach a do tego wygodna jego aplikacja sprawia,że mam chęć go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie pachnący żel a do tego z wygodną w użyciu pompką, jak dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach róży we wszystkich kosmetykach :) I piękny kolorek ma ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że z dozownikiem, poręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zupełnie nie moje klimaty kobietki to lubią kwiatowe zapachy a róża jest jedną na pierwszym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach musi być bajeczny:) uwielbiam kwiatowe zapachy delikatne i świeże, do tego naturalność składników, wszystko to zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zapach, relaks murowany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zapach, relaks murowany.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, gdyby mój mężuś po goleniu pachniał różami, to chyba bym go ciągle przytulała :D hmm albo z kolei gdybym ja uzywała to on by się ode mnie nie oderwał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ze niepodraznia skory a jaki zapach to kazdy sie musi przekonac sam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie takie dozowniki zelow a i zapach różany uwielbiam. Musi byc fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń