środa, 16 września 2015

Profimed Polska Buccotherm, pasta do zębów Junior, dla dzieci od 7 do 12 lat - OPINIA

Zapraszam na opinię o Buccotherm, paście do zębów Junior, dla dzieci od 7 do 12 lat, jaką otrzymałam od Profimed Polska.





Przyznam szczerze, że od dłuższego czasu szukałam pasty idealnej dla Ameli. Miętowymi nie chciała myć twierdząc, że szczypią, palą itp. natomiast owocowe zjadała, z czego ja nie byłam zadowolona. Pata Buccotherm okazała się idealna, ponieważ jej lekko miętowy smak córka zaakceptowała, a nie smakuje jej na tyle, aby „podjadać”.

Zawiera 1000 PPM fluoru oraz zasadowe pH, co powoduje remineralizację szkliwa zębów oraz chroni je przed próchnicą. Amelka miała białe odbarwienie na jedynce, dlaczego miała? Ponieważ odkąd używa tej pasty jest coraz mniej widoczne. Według dentysty przebarwienie pojawiło się od źle dobranej pasty i zaniknie, jeżeli znajdziemy pastę idealną dla jej ząbków, wyszło na to, że miał rację J.


Konsystencje ma żelową, nie za gęstą, według małej bardzo dobrze się nakłada na szczoteczkę oraz rozprowadza po ząbkach.

Pieni się lekko, co jest kolejnym plusem, jeśli chodzi o moją córkę. Amela, jeśli ma dużo piany od pasty wypluwa ją od razu, a wtedy myje ząbki gołą szczoteczką.

Obie z Amelą twierdzimy, że to pasta doskonała dla dzieciaków w wieku szkolnym i polecamy.






Zalety:
·      Lekko miętowy smak.
·      Dla Amelki ząbków okazała się idealna.
·      Żelowa konsystencja.
·      Lekko się pieni.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Profimed Polska oraz na FB.



Buccotherm, pastę do zębów Junior, dla dzieci od 7 do 12 lat znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna Ja mam to szczescie,ze moje dzieci akurat uwielbiaja każda pastę i lubią myc zęby Az za często he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to jak dla mojego synka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje jeszcze za małe na pastę . Póki co myjemy pastą ziajka dla dzieci od 1 ząbka można jeść bo zawiera naturalne krzemionki nie fluor

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej teraz zapobiegać niż później leczyć zęby, dobra pasta to podstawa - może i mojej córci przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Wiktoria lubi myc ząbki, nawet narzeka że w przedszkolu nie wszystkie dzieci są chętne do mycia.Najważniesjze żeby ząbki były zdrowe,pasta nie musi dobrze smakować,ale ma dobrze szorować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, będę mieć na uwadze gdy córcia będzie większa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet pasta od zębów ma znaczenie. :) Dobrze,że są takie skuteczne i odpowiednie dla dzieci jak syn podrośnie będę pamiętała o tej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze dzieci, więc nie znam się na tego typu produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, będę musiała z dzieciakami przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo swietnej opini pozostane wierna swojej pascie gdyz jest sprawdzona i dobra dla malego przez stomatologa ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje dzieciaczki jeszcze za malutkie, ale jak tylko Tosia będzie mieć 7 latek to już wiem co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że moja za mała na ta pastę bo właśnie szukamy idealnej dla niej bo miętowymi myc nie chce. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzisz, trzeba spróbować skoro smak nie zacheca do podjadania. Monika P

    OdpowiedzUsuń
  14. higiena jamy ustnej to podstawa,nie wszystkie dzieci lubia myc zęby ta pasta wydaje się idealna dla nich

    OdpowiedzUsuń