czwartek, 24 września 2015

Lula Chusteczki nawilżane z Dorą - OPINIA

Zapraszam na opinię o Chusteczkach nawilżanych z Dorą, jakie otrzymałam od firmy Lula.





Zapach chusteczek jest po prostu obłędny, letni, zapach dojrzałych, słodkich truskawek. Jest dość intensywne, co jest zdecydowaną zaletą, na skórze oraz w pomieszczeniu utrzymuje się jeszcze chwilę po użyciu.

Na opakowaniu chusteczek wizerunek Dory, którą uwielbia nie jedno dziecko. Na pewno spodoba się nie jednemu dziecku, zachęcając do samodzielnego sięgania po nie i dbania o higienę.

Każda chusteczka jest doskonale nawilżona, nie jest zbyt mokra, lejąca, ale też nie jest zbyt sucha. Dzięki temu bez problemu można wytrzeć nimi buzię, rączki i wszystko, co chcemy (u mnie tego typu chusteczki używane są niemal do wszystkiego od starcia podłogi, po kurze na meblach J).

Chusteczki są delikatne i bardzo miłe w dotyku. Nie podrażniają, a wręcz przeciwnie łagodzą podrażnienia, delikatnie nawilżają skórę.  Świetnie zdają egzamin podczas upałów oraz gdy coś malca ugryzie (komar, muszka), przynoszą ulgę, ochładzają.

Kolej plus dla mnie to fakt, że bez problemu wyciąga się jedną chusteczkę oraz to, że nie rozrywają się podczas używania.

Bardzo ważne dla mnie jest to, że nie zawierają parabenów, czyli są bezpieczne dla skóry.

Według mnie chusteczki nawilżane z Dorą mają same zalety i warto po nie sięgnąć.







Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Idealnie nawilżone.
·      Nie rozrywają się.
·      Bez parabemów.
·      Łagodzą podrażnienia.
·      Delikatnie nawilżają.







Wady:
BRAK








Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Lula Family oraz na FB.


16 komentarzy:

  1. Miałam przyjemność próbować chusteczek odświeżających tej firmy. pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Wiktoria z chęcią by wypróbowała,zwłaszcza,że na obrazku widnieje dora z plecaczkiem.Dzięki tej bajce córcia po angielksu świetnie mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach truskawek na jesień i zimę to jak wspomnienie ciepłego lata. Już je lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się, Dora dla starszych dziewczynek na pewno będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale super i do tego jeszcze Dora muszą być świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach z pewnością przypadnie do gustu dzieciakom, bo kto nie lubi truskawek :) Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój synek bardzo lubi Dorę :) z chęcią bym takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj nie patrzę na opakowanie tylko na to co jest w środku.Widzę,że chusteczki są dobre jakościowo i wciąż ich używam więc będę o nich pamiętała przy następnym zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj nie patrzę na opakowanie tylko na to co jest w środku.Widzę,że chusteczki są dobre jakościowo i wciąż ich używam więc będę o nich pamiętała przy następnym zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie świetne! Wnętrze z tego co piszesz też zachwyca :) Trzeba będzie dokonać zakupu :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie pachna te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze o nich wiedzieć będą idealne dla syna i córci która zaraz przyjdzie nam na świat

    OdpowiedzUsuń
  13. Dora? to i mój mąż by kupił :D a truskawki ..ach .. muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. musze wam wiezyc ze sa obledne niestety niemialam okazij ich jeszcze poznac ale firme znam i jestem zadowolona z nich ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna nie ryszam sie nigdzie bez mokrych chusteczek. Mysle ze te mogy by zastapic moje.

    OdpowiedzUsuń
  16. już na sam widok że to Dora mały by mi "kazał" kupić :)

    OdpowiedzUsuń