poniedziałek, 21 września 2015

Ecobody Szampon do włosów przetłuszczających się z wyciągiem z bio-cytryny i bio-miętą – Lavera - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie do włosów przetłuszczających się z wyciągiem z bio-cytryny i bio-miętą – Lavera, jaki otrzymałam od sklepu Ecobody.




Szampon ma bardzo przyjemny zapach cytrynowo -miętowy. Jest dość intensywny, unosi się w łazience podczas mycia włosów, a na nich pozostawia swą delikatną nutę. Jest bardzo orzeźwiający J.

Opakowanie to plastikowa butelka z zakrętką typu klik, dość wygodna w użyciu.

Szampon działa doskonale na włosy przetłuszczające. Już po 3 użyciu widać, że dłużej zachowują świeżość, a jednocześnie są bardzo miłe i delikatne w dotyku. Nie ma problemów z ich rozczesaniem, dobrze się układają, nie puszą i nie elektryzują. Dla mnie efekt w 100% zadowalający.

Konsystencje ma średnią, ani nie rzadką, lejącą, ani nie gęstą, moim zdaniem bardzo dobrą. Pieni się dobrze, przez co jest dość wydajny.

Szampon zarówno ja jak i moje włosy bardzo lubimy, tak, więc polecamy J.









Zalety:
·      Skuteczny w walce z przetłuszczającymi się włosami.
·      Włosy nie elektryzują się, nie puszą, są łatwe w ułożeniu.
·      Przyjemny, orzeźwiający zapach.
·      Wydajny.
·      Dobrze się pieni.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Ecobody oraz na FB.




Szampon do włosów przetłuszczających się z wyciągiem z bio-cytryny i bio-miętą – Lavera zanadziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Super zapach lubię mięte, musi być bardzo orzeźwiający!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki,moje włosy szybko się przetłuszczają i praktycznie co drugi dzień musze myć głowe :/

    OdpowiedzUsuń
  3. cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony zapach i do tego do włosów przetłuszczających się. To chyba dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą markę :) Cieszę się,że szampon się sprawdził :) U mnie pewnie też zdziałałby coś dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ukrywam,że to szampon w sam raz na moje przetłuszczające się włosy i miałam różne w użyciu więc będzie teraz kolejny do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon widzę że jest skuteczny ma najwyższą ocenę i śmiało można kupić go w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy są suche .,ale idealny szampon dla mojej siostrzyczki, podeślę jej link :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co dla moich wlosow niespotkalam cuda ktore im da rade Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń