wtorek, 1 września 2015

Babycap Płyn do higieny intymnej dla dziewczynki - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do higieny intymnej dla dziewczynki, jaki otrzymałam od firmy Babycap.





Przyznam się Wam szczerze, że już od jakiegoś czasu miałam w planach kupić Amelce płyn do higieny intymnej tylko zawsze coś na drodze stawało (zazwyczaj brak w sklepie, w którym akurat byłam).


Płyn mieści się w nie za dużej, plastikowej butelce. Otwiera się go w miarę łatwo, co w przypadku, gdy dziecko używa samo jest niezwykle ważne.




Konsystencję ma lekką. Nie ma najmniejszego problemu z wydobyciem go z opakowania, a jednocześnie nie „ucieka” z dłoni.

Jest bezzapachowy, co daje mi gwarancję, że nie dodano jakiś środków chemicznych nadających piękny zapach.

W jego składzie znajdziemy allantoinę i rumianek, dzięki którym ma działanie przeciwzapalne oraz D-pantenol, który nawilża i regeneruje.

Płyn nie powoduje szczypania czy pieczenia, co jest zdecydowaną zaletą.

Pienie się lekko, ale dla mnie to kolejna zaleta. Amelka myje się sama i gdyby pienił się bardzo, mogłaby go dokładnie nie spłukać.

Jego wydajność jest duża, wystarczą dwie kroplę na jednorazowe umycie.

Według mnie płyn jest idealny dla każdej dziewczynki od 2 roku życia i polecam.










Zalety:
·      Nie powoduje szczypania i pieczenia.
·      Lekka konsystencja.
·      Wydajny.
·      Działa przeciwzapalnie, nawilża i regeneruje.
·      Od 2 roku życia.
·      Lekko się pieni.
·      Bezzapachowy.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Babycap oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska1 września 2015 15:41

    Fajnie wiedzieć ja kupuję córci płyn AA od 1roku ma 300ml ale jakoś mi tak nie podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena Potyrała1 września 2015 15:46

    My kupujemy płyn do higieny dla córci innej firmy, musimy więc wypróbować i ten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam też ten płyn naprawdę bardzo dobrze się sprawdza i jest przeznaczony dla dzieci

      Usuń
  3. Też od jakiegoś czasu myślę o takim płynie dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że są płyny do higieny intymnej dla dzieci, może dlatego że sama ich jeszcze nie mam. Ale to cenna informacja na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie płyny dla dziewczynek....nie spotkałam się z takimi w sklepie.Widzę,że zdał egzamin i warto o nim pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm niespotkalam do tej pory takiego plynu zastanawiam sie cy mi by pasowal wiekszosc wywoluje u mnie alerg
    Ewelina Szymonek-Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam szczerze,że pierwszy raz słyszę o płynie do higieny intymnej dla dziecka. Kurcze no super sprawa, zwłaszcza że mydło może podrażniać. Ojj muszę się jeszcze wiele poduczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba wszyscy jesteśmy zaskoczeni że istnieje taki płyn i to od 2 lat można stosować przydatna informacja

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie wygodniejszy bylby z pompka?Chyba lepszy bylby w aplikacji. MonikaP.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł, dziecko powinno jak najwcześniej mieć wpajane zdrowe nawyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatna opinia Ja nie wiedzialam ze takie plyny są a mydlo szczypie

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze się w akie cudo zaopatrzyć,bo córcia nieraz ma problemy .

    OdpowiedzUsuń
  13. w rossmannie juz sa i musze kupic synkowi, bo to super sprawa taka podstawowa higiena. Ja nigdy pupci nie umylam mydlem bo ono zabija naturalne ph tych okolic, a ten plyn bedzie super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej serii mam dla córci olejek na ciemieniuszke jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio zastanawiałam sie nad tym płynem dla Olisi i chyba się zdecyduje bo firma jest świetna . pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że są firmy które myślą o małych dziewczynkach

    OdpowiedzUsuń