czwartek, 27 sierpnia 2015

SkinChemists Polska Lip Plump - OPINIA

Zapraszam na opinię o Lip Plump, jaki otrzymałam od firmy Skin Chemists Poland.





Producent obiecuje wiele, a ja wam po kolei napiszę, co myślę o każdej obietnicy.
1.  Wygładzenie i wypełnienie drobnych linii.
To sprawdzała teściowa i babcia i obie zdecydowanie się zgadzają, że zarówno wygładza jak i wypełnia.
2.  Naturalne powiększenie ust oraz poprawienie ich konturu.
Efekt genialny. Zawsze marzyłam o dużych, pełnych ustach, ale jakość od powiększania ich z pomocą igły się nie odważyłam. Tu mam efekt i bez bólu oraz skutków ubocznych, jaki mogą się zdarzyć podczas aplikacji silikonu czy innych substancji pod skórę.
3.  Błyskawiczna intensyfikacja kolorytu.
Gdy nałożę błyszczyk na matową szminkę kolor robi się intensywny i błyszczący tak, więc i z tym stwierdzeniem się zgadzam w 100%.
4.  Głębokie nawilżenie i nabłyszczenie ust.
Efekt nawilżenia jest świetny. Błyszczyk położony bezpośrednio na usta nawilża je głęboko i na długo, sprawia również, że ładnie błyszczą.


Jak czytacie, wszystkie cztery obietnice producenta spełniły się w 100% tak, więc błyszczyk uważam za świetny.

Aplikuję się go za pomocą pędzelka, jest to bardzo wygodny sposób. Pędzelek jest dość twardy, włosie nie wypada, nie traci swojego pierwotnego ułożenia.

Po nałożeniu na usta mamy chwilowy efekt przyjemnego chłodzenia.

Konsystencję ma odpowiednią, nie jest lejący, ale również nie bardzo gęsty. Dzięki temu nie ma problemu z szybką i przyjemną aplikacją.

Lip Plump uważam za świetny i zdecydowanie Wam polecam.









Zalety:
·      Nawilża.
·      Wygładza.
·      Powiększa usta.
·      Nabłyszcza.
·      Odpowiednia konsystencja.
·      Łatwa aplikacja.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę SkinChemists Polska oraz na FB.


Lip Plump znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska27 sierpnia 2015 12:03

    świetna sprawa ale akurat u mnie nie potrzeba powiększenia mam wsam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiększenie za pomocą błyszczyka bez igieł - super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. no rewelacja :) chętnie bym taki błyszczyk przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O super chętnie i ja bym taki wypróbowała!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny kosmetyk Delikatne powiekszenie jest fajne Nie takie ordynarne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też narazie nie potrzeba, ale warto o nim pamiętac :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi niezwykle ciekawie i nie potrzeba wydawać wielkich pieniędzy by móc sobie zafundować piękne usta.Kosmetyk działa wielowymiarowo jest z pewnością wart uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba malo kto ma odwage na iglowe powiekszenie a takie rozwiazanie jest genialne Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko spróbować :) Igły co prawda się nie boję, ale nie mam tyle $. Nie jestem też masochistką i jeżeli można tak sobie "dobrze" zrobić i mięc piękne usta to wolę Twoją alternatywę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio wierzę w efekt powiększenia ust po użyciu jakiegoś kosmetyku, u mnie pewnie by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lepsze to niż jakieś igły a dziwnego coś widziałem ostatnio na fb taka plastikowa foremka że się przykłada do ust i to niby powieksza je

    OdpowiedzUsuń
  12. Po twojej recenzji chętnie p niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, na pewno sprawdzę ten produkt!

    OdpowiedzUsuń