czwartek, 27 sierpnia 2015

MUSE Cosmetics Erato Volumizing Mascara 3 ml - OPINIA

Zapraszam na opinię o Erato Volumizing Mascara 3 ml, jaką otrzymałam od firmy MUSE Cosmetics.



Szczoteczka jest silikonowa. Używa się jej dość dobrze, nie mam problemu typu pobrudzone powieki, czy niepomalowane rzęsy u nasady. Dobrze rozdziela sprawiając, że są nieposklejane.



Mascara dobrze pogrubia rzęsy, są ładnie rozczesane i zdecydowanie wydłużone. Moim zdaniem efekt świetny.
 (na zdjęciach oko córki mam nadzieję, że dobrze widoczny jest efekt :) )



Nie osypuje się, nie powstają gródki oraz nie kruszy, a jednocześnie nie ma większych problemów z jej usunięciem wieczorem.

Trwałość jest zadowalająca. Nie mam problemów z rozmazanym tuszem na twarzy po kilku godzinach, nie ma potrzeby ponownego nakładania jej w ciągu dnia.

Wydajność jest duża. Trzy mililitry tuszu używam już od około połowy czerwca i jeszcze nie widać dna J.

Mascara zawiera w sobie wiele składników pielęgnujących (Widelash, Keratyna, Panthenol). Po tym czasie, co używam zauważyłam, że rzęs jest więcej, wcale nie wypadają i są grubsze. Efekt wspaniały tym bardziej, że ja na swoje rzęsy nigdy nie narzekałam (wypały rzadko, były grube i długie), a wiadomo coś, co nie jest zniszczone i słabe ciężej wzmocnić.


Moim zdaniem jest świetna i warta zakupu, tym bardziej, że w wersji „do kupienia” otrzymujecie jej 8 ml oraz dodatkowe dwie szczoteczki.








Zalety:
·      Trwała.
·      Nie osypuje się.
·      Łatwa w użyciu szczoteczka.
·      Łatwy demakijaż.
·      Wydajna.
·      Odżywia, pielęgnuje, wzmacnia.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  MUSE Cosmetics oraz na FB.

13 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska27 sierpnia 2015 19:46

    Oj widać bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muse Cosmetics ma fajne kosmetyki do makijażu i słyszałam już nie raz o nich dobre opinie.Z chęcią wypróbuję tej maskary bo jak widać efekty są bardzo zadawalające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie czegoś takiego. Słyszałam juz o tej marce ale jeszcze nie miałam u siebie. Opinia mnie przekonała i teraz musze tylko męża wyciągnąć na "małe zakupy"
    Anna Bajer

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ładny efekt, ale jeszcze nie spotkałam się z ta mascarą w sklepach :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ładny efekt, ale jeszcze nie spotkałam się z ta mascarą w sklepach :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglada na oku podoba mi sie szczoteczka jakos niemoge sobie dopasowac odpowiedniej chętnie ta sprobuje
    Ewelina Szymonek-Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Amelka ma bardzo ładne oczy, oj będzie łamać serducha :)
    A co do maskary to warto wypróbować
    oczy są spojrzeniem duszy..

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba każda kobieta chce miec dlugie i ładne rzęsy skoro polecasz to dziewczyny musza wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oko :) Mascara <3 Mój niezbędny kosmetyk. Uwielbiam i mam całkiem sporą kolekcję. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyki tej firmy, ale może nadszedł czas aby sięgnać właśnie po tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwazam,że efekt jest swietny i produkt wart zakupu

    OdpowiedzUsuń