środa, 5 sierpnia 2015

Herbal Cosmetics Żel do mycia ciała i włosów GREEN CITRUS 30ml Go&Home - OPINIA

Zapraszam na opinię o Żelu do mycia ciała i włosów GREEN CITRUS 30ml Go&Home, jaki otrzymałam od sklepu Herbal Cosmetics.


Żel otrzymałam w wersji podróżnej 30 ml. Mnie taka ilość wystarczyła na 8 razy, czyli na wyjazd idealny, a malutki, więc mało miejsca zajmie J.

Zapach żelu bardzo mi przypadł do gustu. Jest orzeźwiający, dość intensywny, mocno cytrusowy. Idealnie się nadaje w okresie letnim.

Konsystencja dość gęsta, aplikacja łatwa. Żel dobrze się pieni, a to sprawia, że jest dość wydajny.

Żel doskonale oczyszcza, a przy tym nie wysusza. Pozostawia skórę, czystą, a ja jestem mega orzeźwiona i gotowa do działania J.

Polubiłam go bardzo i zdecydowanie Wam polecam na wszelkie wyjazdy jest idealny.








Zalety:
·      Idealny na wyjazd.
·      Wydajny.
·      Śliczny zapach.
·      Oczyszcza.
·      Orzeźwia.
·      Nie wysusza.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Herbal Cosmetics oraz na FB.

Żel do mycia ciała i włosów GREEN CITRUS 30ml Go&Home znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. takie rozwiazania to ja rozumiem :) wystarczy jeden kosmetyk a nie dwa - zaoszczedzimy na kasie a i jeszcze miejsca w walizce bedzie wiecej :P
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  2. To cos na upaly idealnego. Nie ma nic gorszego niz czuc sie tak samo po jak i przed kapiela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne rozwiązanie w podróży.Już sam fakt,że jest orzeźwiający sprawia że jest pożądany na takie upały.Dla mnie bombowy z chęcią go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne rozwiązanie w podróży.Już sam fakt,że jest orzeźwiający sprawia że jest pożądany na takie upały.Dla mnie bombowy z chęcią go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia Surowska5 sierpnia 2015 20:28

    Oj przydałby mi się w tamtym roku w czerwcu jak leżałam w szpitalu po urodzeniu synka :) cały tydzień a mało miejsca w bagażu

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że taki mały i wydajny,lubię jak ładnie pachnie i super orzeźwiający

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że taki mały i wydajny,lubię jak ładnie pachnie i super orzeźwiający

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna wersja w podróż. Dobrze,że firmy produkują takie mini wersje. Przynajmniej kosmetyczka zajmuje mniej miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny żel 2w1,mało miejsca zajmuje a wydajny i sprawdzi sie idealnie na podróż

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny na wakacyjny wyjazd. Uwielbiam orzeźwiające żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super na wakacyjne wyjazdy, i dla mnie dużym plusem jest to że orzeźwia. Pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  12. fakt malenki i pewnie ladnie pachnacy zel zmiesci sie w kazda kosmetyczke chetmie siegne po niego

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi bardzo ciekawie.. a jak orzeżwienie to ja i poproszę do picia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny żel Uwielbiam cytrusowy zapach zwlaszcza w lecie daje efekt orzeźwienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny żel Uwielbiam cytrusowy zapach zwlaszcza w lecie daje efekt orzeźwienia

    OdpowiedzUsuń