poniedziałek, 22 czerwca 2015

Herbal Cosmetics Balsam do ust - LIMONKOWY Crazy Rumors - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie do ust - LIMONKOWY Crazy Rumors, jaki otrzymałam od sklepu Herbal Cosmetics.



Z balsamem się bardzo polubiłam, niestety była to dość krótka znajomość, ponieważ gdy tylko Amelka go zobaczyła został mi odebrany J.

Pierwsza i dla mnie bardzo ważna zaleta to fakt, że nie powoduje lepkości, klejenia się ust.

Zapach ma śliczny. Jest cytrusowy, ale też słodkawy. Połączenie kwaśnego z słodkim dało coś wspaniałego.

Według mnie balsam do ust powinien doskonale nawilżać i zapobiegać pękaniu i suchości ust. Ten robi to idealnie i na dość długo, nie ma potrzeby nakładania go, co chwilę jak niektóre mi znane.


Obie go polubiłyśmy (oczywiście przed oddaniem córce zostało ucięte to, co ja używałam, tak abyście nie myśleli sobie J). Polecam zarówno dla małych dam jak i dla dorosłych.







Zalety:
·      Nie powoduje lepkości ust.
·      Śliczny zapach.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Dla dziecka i dla dorosłego.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Herbal Cosmetics oraz na FB.


Balsam do ust - LIMONKOWY Crazy Rumors znajdziecie TU.

28 komentarzy:

  1. o super fajnie ze i dla dziecka to akurat lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsamy cutrusowe wiec mysle ze i ten przypadłby mi do gustu, moze kupie dwa aby corcia nie podkradla to bedzie od razu miala swoj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozna sie z córką od małego wymieniać kosmetykami :)
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyki, balsamy do ust... Córcia ma ich więcej niz ja :D Nie ważny kolor, zapach inne zalety, grunt że jest! Ach te dziewczynki :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to doskonale, a jak sobie człowiek 1 zachomikuje i tak odnajdzie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam dobrze chroniące balsamiki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię takie balsamy, a jeszcze jak pięknie pachną to super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry balsam przed letnim opalaniem to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 11:45

    U mnie ciężko dobrac odpowiedni balsam bo wszystkie zjadam że tak się wyraże

    OdpowiedzUsuń
  9. To musi być wspaniały balsam a na jesienną porę będzie idealny choć muszę przyznać,że niewiem czy za oknami to mamy lato czy jesień-u mnie ciągle pada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety też a w piątek na wakacje jedziemy, lato przybywaj :)

      Usuń
  10. u mnie jest jeszcze gorzej, jak syn się dorwie to nie, że siebie pomaluje, a wszystkie misie;) a pomadka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na szczęście nie ale kto wie dzieci mają różne pomysły :)

      Usuń
  11. takie usta o smaku limonkowym to ja mogę całować od rana do wieczora ....;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. też fajny :) mały pewnie też by mi zabrał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 17:58

    kupię taki bo córcia zawsze mi podkrada

    OdpowiedzUsuń
  14. och te male damy zawsze cos mamie podbiora cos im sie spodoba i mama niema super ze nie lepi sie a dodatkowo ladnie pachnie super

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. Limonkowy ? Dość oryginalny smak :D
    Rozkoszny cytrusowy pocałunek w letni dzionek :)
    jestem za

    OdpowiedzUsuń
  16. Limonkowy, mm ;) kolorem zupełnie go nie przypomina, bynajmniej na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń