środa, 3 czerwca 2015

Green Dream Olejek Bergamotowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku Bergamotowym Etja, jaki otrzymałam od sklepu Green Dream.



Olejek stosowałam do kąpieli oraz inhalacji, w obu przypadkach byłam bardzo zadowolona z działania.

Inhalacje z olejkiem sprawiają, że katar jest zdecydowanie mniejszy, łatwiej nam się oddycha, a przeziębienie aż tak bardzo nie męczy.

Kilka kropel dolanych do gorącej wody w wannie, daje nam aromatyczną kąpiel. Taka kąpiel ma działanie łagodzące napięcia nerwowe, stresy, uspokaja emocje. Jest doskonała po męczącym, stresującym dniu.

Zapach olejku bardzo mi się spodobał. Pobudza umysł do pracy, orzeźwia i odświeża-rozjaśnia umysł. Jest cytrusowy, dość intensywny.

Kolejna zaleta to 100% naturalność olejku, czyli jest bezpieczny dla skóry.

Olejek bardzo polubiłam i polecam go Wam J.






Zalety:
·      Ładny, cytrusowy zapach.
·      W 100% naturalny.
·      Do kąpieli i do inhalacji.
·      Pomaga odprężyć się po ciężkim dniu.
·      Doskonały przy przeziębieniu.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Green Dream oraz na FB.

27 komentarzy:

  1. Fajnie ze ma kilka zastosowań ja bardzo lubie takie olejki. Ale szczeze powiem cutrusowego nie mialam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. super przydalby mi sie bym sie odstresowala po calym dniu ciezkiej pracy chetnie go zakupie tym bardziej ze dobry na inchalacje wiec takie dwa w jednym jak najbardziej mnie zaciekawilo

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś dla mnie :) nie wiem, ale od momentu jak jestem w ciąży już 2 razy bez przyczyny mam katar, kicham a moje oczy wyglądają jakbym cały czas płakała ,a szczypią :((( ale podobno tak jest że nie wiadomo kiedy może nas dopaść alergia. Zatem taki olejek byłby dla mnie wybawieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. warto miec takie kropelki w domu, w szczegolnosci ze teraz sie przypatal do nas katarek:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz to prawie czuje...dzieci ida spac a ja do wanny z olejkami dzialajacymi relaksujaco Klade sie spac odstresowana spokojna...marzenie do spelnienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ciekawy olejek tego nie znam a już widzę,że u mnie by się przydał.Fajnie,że ma tyle zastosowań a na katar zawsze używałam olejku eukaliptusowego następnym razem spróbuję tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa :) uwielbiam zapach bergamotki aczkolwiek nie wiedziłąm że pomaga przy katarze :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie że coś nowego się u mnie dowiedziałaś :-)

      Usuń
  8. pierwszy raz słyszę o bergamotce cóż to trzeba spróbować skoro tak nam Anka olejek poleca

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa alternatywa dla eukaliptusu i mentolu - a jaki dokładnie skład? Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio bardzo polubiłam olejki, tego ie znam ale czytam że jest przydatny więc chętnie sięgnę po niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też coraz częściej po nie sięgam, mało miejsca zajmują i są wielozadaniowe

      Usuń
  11. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 13:09

    Przydałby się mi taki co zastąpi kofeine i jej działanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:54

    super

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, czy mojemu bratu spodobała by się inhalacja z tym olejkiem (inhalacji niecierpi .. )

    OdpowiedzUsuń