wtorek, 26 maja 2015

Mûrier Paris PL Acne action Asr+ - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie Acne action Asr+, jaki otrzymałam od firmy Mûrier Paris PL.




Producent kremu obiecuje bardzo wiele i według mnie swoje obietnice spełnia.

Po pierwsze rewelacyjnie zmniejsza błyszczenie i przetłuszczanie skóry, efekt ten mamy praktycznie od pierwszego użycia. Po około dwóch tygodniach regularnego używania praca gruczołów łojowych została uregulowana, a pory zwężone i oczyszczone. Po mniej więcej trzech tygodniach trądzik stał się mało widoczny (choć nie zniknął całkowicie), a nowe, duże czy ropne wypryski nie powstawały. Przy mojej cerze mieszanej uzyskiwałam nawilżenie gdzie mam skórę suchą, a zmatowienie gdzie tłusta. Dla mnie efekt zdecydowanie ŁAŁ J.

Krem mieści się niewielkiej, biało zielonej, plastikowej tubce. Jest stawiane na zakrętce, co jest wygodnym rozwiązaniem.

Konsystencję ma lekką, bardzo dobrze się go aplikuje. Jest bardzo wydajny, używam około miesiąca i dna nie widać.

Wchłania się bardzo szybko nie pozostawiając żadnej tłustej czy lepkiej warstwy, dzięki temu doskonale nadaje się pod makijaż.

Zapach kremu jest delikatny i przyjemny, jakby z lekką nutą cytrusową.

Według mnie krem jest rewelacyjny, a efekt, jaki uzyskałam podczas używania satysfakcjonuje mnie w 100%. Zdecydowanie polecam każdemu do cery mieszanej z problemem trądziku.








Zalety:
·      Skóra mniej się błyszczy i przetłuszcza.
·      Zmniejsza błyszczenie i przetłuszczanie skóry.
·      Pory oczyszczone i zwężone.
·      Trądzik prawie niewidoczny i nie powstają nowe, duże czy ropne zmiany.
·      Lekka konsystencja.
·      Doskonały pod makijaż.
·      Wydajny.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę  Mûrier Paris PL oraz na FB.


Acne action Asr+ znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. O cos dla mnie na moje pory

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyny minuscto opakowanie bo ono nie zacheciliby mnie do zakupu a jesli chodzi o dzialanie to dla mojej cery przydalaby sie taka kuracja na pory i oczyszczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy bardziej mnie interesuje zawartość niż opakowanie :-)

      Usuń
  3. ja na szczęście nie mam tego problemu :) ale zdecydowanie jestem zachwycona serum do rzęs właśnie tej marki i z czystym sumieniem mogę polecić każdemu :)...ehh tak dumam nad założeniem bloga :P ale jeszcze się waham :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładaj i nie zapomnij mi adresu podesłać najlepiej w wiadomości bym nie przegapiła

      Usuń
  4. Mam, znam i kocha go bardzo! Pomógł i mojej mieszanej cerze. Jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna recenzja cos dla mojej twarzy chetnie do niego siegne i sama sie przekonam Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie :) bo czasem się świece (przepraszam za określenie) jak psu jajca :D
    ale póki mały brzdąc mieszka we mnie -muszę zrezygnować z zakupu -ale tylko na 6 tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo coś dla mnie :) musze koniecznie zapoznać się z całą ofertą

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie mam taką cerę problematyczną więc krem jest idealnie stworzony dla mnie.Z chęcią wypróbuję w końcu jest wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubię jak można krem pod makijaż użyć

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyk musi działać a ten właśnie to robi testerka zadowolona wiec ocena musi byc najwyższa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremik swietny, wprawdzie ja nie mam problemu z tradzikiem. Super ze mozna go nalozyc pod makijaz:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeby nie to, że nauczylam się zwężać pory naturalnie to byłby już mój :)

    OdpowiedzUsuń