poniedziałek, 25 maja 2015

Kneipp Kryształki do kąpieli Źródło młodości - OPINIA

Zapraszam na opinię o kryształkach do kąpieli Źródło młodości, jakie otrzymałam od Kneipp Polska.




Kryształki nadają kąpieli niesamowity, intensywny, pikantny, owocowy zapach. Doskonale można wyczuć zapach granatu. Bardzo podoba mi się to, że unosi się nie tylko w łazience, ale na całe mieszkanie. Na skórze pozostaje jakiś czas, dając rozkosz zmysłom węchu.

Po kąpieli czułam się zdecydowanie ożywiona, gotowa do działania. Dostałam niesamowitą energię. Dla mnie rewelacja.

Kryształy wsypane do wanny momentalnie się rozpuszczają nadając wodzie blado czerwony kolor. Nie barwią ani skóry, ani wanny.

Skóra po kąpieli jest zrelaksowana, miękka, delikatna, bardzo przyjemna w dotyku i pięknie pachnąca – jednym słowem idealna.


Kąpiel z kryształkami to niesamowita chwila relaksu, którą polecam każdemu, w codziennej gonitwie należy nam się chwila tylko dla siebie J.




Zalety:
·      Po kąpieli mamy niesamowitą energię.
·      Kryształki doskonale się rozpuszczają.
·      Nie barwią skóry i wanny.
·      Wspaniały zapach.
·      Skóra miękka, delikatna, wspaniała w dotyku.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp Polska oraz na FB.


Kryształki do kąpieli Źródło młodości znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. to musi być bombowa kąpiel. :) a jak dodaje energii to poproszę cały kartonik :)
    poza tym sama nazwa "źródło młodości" zachęca do zakupy, bo która kobieta nie chciałaby być zawsze piękna i młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie bym skorzystala z takiej kapieli pachnacej cieplej dodajacej nam energi nieznam takich krysztalkow chetnie by je przetestowala kapiel musi byc przyjemna

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jak ja taka kapiel kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra recenzja Wszystko dokladnie opisane Ja zawsze zwracam uwage na intensywnosc zapachu i tu jest plus a drugi to ze dodaje rzeskosci Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam pachnące kąpiele i dla mnie to podstawa w takich kosmetykach :-)

      Usuń
  5. brzmi kusząco :) dzisiaj sama bym taką ożywiającą kąpiel wzięła :) jak ja lubię te Twoje zwięzłe i konkretne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inną wersję i byłam zachwycona:) Zapach przepiękny i ten kolor wody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy takie orzeźwiające kąpiele.Źródło młodości....jeszcze jestem młoda a co tam trzeba za w czasu dbać o siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. facet też musi się czasem odmłodzić to z żoną razem przetestujemy kryształki do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne po calodziennej gonitwie za synkiem cos w sam raz dla matki zeby nabrala troche energii:-)

    OdpowiedzUsuń