sobota, 16 maja 2015

Eveline Cosmetics Extension Volume Mascara False Definition 4D, wydłużająco-podkreślający tusz do rzęs - OPINIA

Zapraszam na opinię o Extension Volume Mascara False Definition 4D, wydłużająco-podkreślający tusz do rzęs, jaki dostałam od firmy Eveline Cosmetics.



Na tą chwilę jest to mój ulubiony tusz i bardzo ciężko będzie innemu wejść na jego miejsce. Okazał się idealny pod każdy względem, choć nie do końca zgadzam się z obietnicami producenta J.

Na opakowaniu znalazłam informację „ekstremalny efekt sztucznych rzęs”, nie zgadzam się z tym, ale dla mnie jest to akurat zaletą. Tusz zdecydowanie wydłuża i pogrubia rzęsy, ale efekt, jaki uzyskujemy wygląda naturalnie, według mnie doskonale.

Kolejny ogromny plus za nie sklejanie rzęs. Nakłada się go łatwo i przyjemnie, a każda, nawet najmniejsza rzęsa jest oddzielona od reszty. Dla mnie efekt Łał J.

Tusz posiada silikonową szczoteczkę, która jest bardzo dobrze wyprofilowana. Nakłada się nią tusz łatwo i przyjemnie, nawet na te najkrótsze rzęsy. Utrzymanie w czystości nie sprawia problemu. Dodatkowy plus to jej giętkość.


Tusz nie tworzy gródek. Na rzęsach pozostaje wiele godzin nie osypując się. Jeśli chodzi o demakijaż, to nie polecam wody. Dobrze się go usuwa, ale mleczkiem lub płynem dwufazowym.


Zawsze, gdy wyciągałam szczoteczkę z opakowania musiałam troszkę tuszu ściągnąć i dopiero pozostałość nakładać na rzęsy, wydostawało się go po prostu za dużo. W Extension Volume Mascara False Definition 4D nie ma takiej potrzeby, na szczoteczce znajdziemy idealną ilość tuszu.

Tusz jest delikatny i to bardzo. Niestety mam taki problem, że po paru godzinach od nałożenia 90% tuszów powoduje pieczenie i łzy (co dziwne rzadko od razu). Ten mogę mieć cały dzień na rzęsach i nic takiego się nie dzieję.

Jak wspomniałam na początku jestem maskaron zachwycona i zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Nie skleja rzęs.
·      Pogrubia.
·      Wydłuża.
·      Naturalny efekt.
·      Wygodna szczoteczka.
·      Nie powoduje szczypania oczu.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics oraz na FB.




25 komentarzy:

  1. Bez dwóch zdań muszę go wypróbować ;) Jak piszesz to ideał a my uwielbiamy perfekcyjne kosmetyki to i ten tusz z chęcią znajdę w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie wychodziły mi zdjęcia oka (nie umiem takich jak na razie robić) bo bym wam efekt pokazała

      Usuń
  2. musi byc super skoro ma tyle zalet a brak mu wad dotego swietna sylikonowa szczoteczka to ogromny plus

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja. Ostatnio dostałam tusz do rzęs i jest masakryczny :( dlatego też nie zachęca mnie do malowania, bo i tak rzęsy wyglądają jak niepomalowane, a co dziwne oczy mnie szczypią, choć nigdy nie byłam uczulona.
    Zatem ta opinia idealnie się w moją sytuację trafiła D:
    fajnie,że nie schodzi wodą :D czyli możemy tańczyć na deszczu i nie będziemy wyglądali jak zombi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, tego tuszu jeszcze nie mialam,ale chętnie poszukam go w moich drogeriach, bo niedlugo mam wesele w rodzinie wiec nie moge sobie pozwolić na niedoskonały tusz

    OdpowiedzUsuń
  5. musi byc naprawde swietny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ze dla ciebie jest nr 1 musze go wyprobowac moze i zostanie moim nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powydawałam wszystkie inne tusze, zostawiłam tylko ten :-)

      Usuń
  7. cena dosyć niska jak na tyle zalet :) bo nie całe 13 zł ale to i lepiej :)
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś i uwielbiałam:) Niska cena i rewelacyjna jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijażowe sprawy zostawiam płci pięknej a tak poza tym ocena mówi sama za siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ze nie skleja rzes bo teraz kupilam sobie jakis ale jest do d... a cene tez ma super jak na tyle zalet....

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, że ten cię nie uczulił (?) :)

    OdpowiedzUsuń