czwartek, 16 kwietnia 2015

Portal Udziewczyn Fluid rozświetlający z witaminą duo C Lirene - OPIO

Zapraszam na opinię o fluidzie rozświetlającym z witaminą duo C Lirene, jaki otrzymałam od portalu Udziewczyn.








Zapach ma bardzo ładny, delikatny. Na skórze pozostaje dłużą chwilę.

Fluid bardzo ładnie rozświetla. Skóra nabiera zdrowego wyglądu i blasku.

Konsystencję ma lekką. Nakładam go palcami, bez najmniejszego problemu. Dobrze się rozprowadza, nie tworzy efektu „maski” którego nie znoszę. Niestety też nie kryje niedoskonałości, jednak nie mogę uznać to za minus, ponieważ producent nam tego nie obiecuje.

Jego wydajność jest dość duża. Wystarczy jego nieduża ilość by doskonale rozprowadzić na całej twarzy. Opakowanie starcza na około miesiąc (ponad) na codzienny makijaż wraz z poprawkami w ciągu dnia.

Jeśli chodzi o minusy, to fluid nie nadaje się na samą skórę. Aby wyglądał ładnie trzeba użyć kremu lub bazy pod makijaż, dla mnie jednak nie jest to duży minus ponieważ i tak zawsze używam.

Na twarzy pozostaje około 6 godzin i są potrzebne poprawki. Czy to dużo czy mało oceńcie sami, dla mnie średnio J.

Podsumowując fluid jest dość fajny, choć nie doskonały. Dla mnie jednak na tyle dobry, że chętnie wrócę do niego, a Wam mogę polecić z czystym sumieniem J.





Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Rozświetla sprawiając, że skóra nabiera zdrowego wyglądu.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.
·      Brak efektu maski.






Wady:
Trzeba nakładać krem lub bazę pod fluid.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę portalu Udziewczyn.pl.



21 komentarzy:

  1. dla mnie tez niejest to minusem przytym ze jest wydajny i ladnie sie rozprowadza na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się boję używać takich rozświetlających podkładów ,bo przy mojej mieszanej cerze cała się po nich świecę . Ja stawiam na mat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam mieszaną i efekt mi się podoba, ale fakt trochę się święcę :-)

      Usuń
  3. super ze wydajny i dobrze się rozpprowadza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wole podklady matujace ale moze wyprobuje ten moze przypadnie mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba :) Wielki plus za wydajność i za to ,że nie pozostawia efektu maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tej chwili nie używam żadnych fluidów a co do tego to muszę spróbować by się przekonać jak będzie wyglądała po nim moja twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznaję się,że nie wiem co to jest. dobrze,że u mnie tylko golenie zarostu i po sprawie a od tych kosmetyków do makijażu można dostać zawrót głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj można i to w dużej mierze dla Was, mężczyzn robimy :-)

      Usuń
  8. ja nie uzywam tego typu kosmetykow bo zawsze jak nakladalam to robila mi sie maska i powiedzialam sobie ze juz nie bede uzywac fluidow.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie szukam fluidu :) Jak tylko takowy zobaczę w sklepie to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo rzadko nakładam fluid na twarz, ale chętnie sięgnę po niego jeśli go spotkam w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ze jest rozjaśniający i nie matowy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi by się przydał raczej kryjący, ale rozświetlający też jest fajny - nadaje świeżości skórze :) Poszukam takiego kryjącego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń