wtorek, 7 kwietnia 2015

Naturacom.pl Hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco - OPINIA

Zapraszam na opinię o Hibiskusowym toniku do twarzy Sylveco, jaki otrzymałam od naturacom.pl.





Tonik jest zamknięty w ciemnej, plastikowej, solidnej butelce z zamknięciem typu „klik”. Bez obaw można go zabrać w podróż czy nosić w torebce.


Zapach ma dość dziwny, ale trzeba się mocno „w wąchać” by go poczuć. Na skórze praktycznie niewyczuwalny.

To jedyny znany mi tonik o żelowej konsystencji i dla mnie jest ona doskonała. Aplikuje się go łatwo, a przy tym jest bardzo wydajny.


Tonik jest wspaniały pod względem działania. Po użyciu mamy natychmiastowe uczucie odświeżenia, skóra jest doskonale oczyszczona, gotowa do dalszej pielęgnacji. Przy mojej cerze mieszanej matowi gdzie trzeba, a w innych miejscach nawilża, sprawiając, że się nie świeci i nie jest wysuszona.

Tonik jest delikatny dla skóry, posiada naturalny skład, nie uczula.

Jest to jeden z lepszych toników, jaki używałam. Z swojej strony zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Żelowa konsystencja.
·      Uczucie odświeżenia.
·      Matuje.
·      Nawilża.
·      Nie uczula.
·      Wydajny.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Naturacom.pl oraz na FB.


Hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco znajdziecie TU.




24 komentarze:

  1. Sylveco ma bardzo fajne produkty :) kiedyś udało mi się wygrać żel do mycia ciała właśnie ów firmy i był rewelacyjny :) Zatem z wielką przyjemnością jak już poznałam ów tonik chętnie go wypróbuję :) zwłaszcza ze czasem moja twarz świeci się jak psu.. jajca :D jak to mąż mówi :) ale to taki akcent świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja niestety też lubi się świecić, oj nie lubię tego

      Usuń
  2. Jeszcze.nie miałam okazji wypróbować produktów Sylveco i nie słyszałam o żelowych tonikach do twarzy, lubię tuniki o ile nie wyruszają mojej twarzy :) z chęcią wypróbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tonik i w tej żelowej konsystencji to pierwszy raz widzę :) A Sylveco to dobra marka kosmetyków i dobrze nam znana.Fajnie,że można śmiało ich używać bez obaw,że jakaś niespodzianka w postaci uczulenia się może pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie slyszalam jeszcze o tej firmie i o zelowym toniku. super ze nie uczula i jest wydajny. a drugki plus ze skora sie po nim nie swieci:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inne produkty Sylveco i też byłam zadowolona . Fajnie ,że mamy dobre ,polskie kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka Sylveco coraz bardziej mnie zachwyca:) uwielbiam ich kosmetyki, są świetnej jakości i bardzo naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dobrego słyszałam o tej firmie ale nie miałam jeszcze okazji wypróbować żadnego z ich kosmetyków chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie zdecydowanie, świetne, naturalne, skuteczne :-)

      Usuń
  8. choc mi obcy jest chetnie to zmiemie i go poznam wydajny fajna sprawa na duzej wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o produktach z tej firmy ale nie miałam jeszcze możliwości korzystania z ich produktów . Opis bardzo ciekawy . Dużą zaletą jak dla mnie jest to ,że nie uczula - z chęcią bym sięgnęła po ten tonik

    OdpowiedzUsuń
  10. coś dla kobiet ja kompletnie się na tonikach nie znam ale widzę,że są tu ekspertki w tym temacie więc ufam,ze jest dobry i mogę śmiało kupić żonie

    OdpowiedzUsuń
  11. używam często toników, widzę że ten musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odrzuciła mnie konsystencja i kolor tego toniku

    OdpowiedzUsuń