poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Eveline Cosmetics Skoncentrowane serum do rzęs, 8 w 1 - OPINIA

Zapraszam na opinię o skoncentrowanym serum do rzęs, 8 w 1, jakie otrzymałam od firmy Eveline Cosmetics.




Rzęsy to mój jedyny atut, nie mam do nich najmniejszych zastrzeżeń, a więc serum używałam inaczej, jako bazę pod tusz i tak ją będę oceniać.

Opakowanie jest plastikowe, nawet dość ładne. Na kartonowym pudełeczku, w którym serum się mieści znajdziemy wiem przydatnych informacji na jego temat, a każda z nich jest czytelna. W środku opakowania znajduje się dość szczegółowa ulotka.

Szczoteczka silikonowa, dość giętka. Używa się jej bardzo dobrze, bez problemu rozprowadza serum po wszystkich rzęsach. Jest łatwa w czyszczeniu.


Serum jest świetną bazą pod tusz. Dobrze rozczesuje rzęsy, nie powoduje ich sklejania, wydłuża je optycznie. Mam też wrażenie, że zapobiega powstawaniu grudek, a tusz dłużej się utrzymuje.

Jako bazę pod tusz serum zdecydowanie polecam, jeśli chodzi o pomoc przy łamliwych rzęsach itp. to nie jestem w stanie się wypowiedzieć, ponieważ nie mam takich, co mnie bardzo cieszy J.









Zalety:
·      Doskonała baza pod tusz.
·      Dobrze rozczesuje rzęsy.
·      Sylikonowa, wygodna szczoteczka.
·      Na kartonowy opakowaniu wiele czytelnie przedstawionych informacji.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronęEveline Cosmetics oraz na FB.

27 komentarzy:

  1. Ja tez cale szczescie nie mam problemu z rzesami moze nie sa dlugie i geste ale mj się takie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja i dlatego jako baza do tuszu jest używane :-)

      Usuń
  2. Ja należę do grona tych kobietek , które z chęcią wzbogaciłyby swoją kosmetyczkę takim serum . Oj moje rzęsy aż o nie proszą :D .

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o tym serum:) A jako baza pod mascarę to z chęcią się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam serum jako bazy więc czas wypróbować choć trochę ponarzekać mogę na rzęsy więc właściwie mogę mieć produkt 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ze zapobiega powstawaniu grudek i tusz dluzej sie utrzymuje... trzeba bedzie nabyc i wyprobowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie sprawdzałam pod tym względem, specjalnie na marnym tuszu.

      Usuń
  6. widze ze warto po niego siegnac

    OdpowiedzUsuń
  7. na obecną chwile to nie wypróbuje ale za kilka m-cy z wielka przyjemnością :) w końcu oczy są zwierciadłem duszy

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh nie moje klimaty ja na szczęście nie muszę przejmować się rzęsami a ten kosmetyk ma 10 punktów czyli zasługuje na najwyższe podium

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego serum nie stosowałam ,ale zaciekawiło mnie stosowanie jego jako bazę . Do tej pory stosowałam odżywki ,ale nie z szczoteczką taką jak od tuszów do rzęs ,ale z linerem.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, aż szkoda że się nie maluję

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ale dwa inne serum do rzęs też eveline i sobie je bardzo chwalę, dlatego też i po to chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eveline ma ogólnie bardzo dobre odżywki, kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń