poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Eveline Cosmetics Arganowy balsam do skórek i paznokci SOS X-treme care - OPINIA

Zapraszam na opinię o Arganowym balsamie do skórek i paznokci SOS X-treme care, jaki otrzymałam od firmy Eveline Cosmetics.



Nie miałam wcześniej styczności z tego typu kosmetykami, a więc do testowania zabrałam się z wielką ciekawością. Już jedna aplikacja wystarczyłam, aby wiedzieć, że jest to kosmetyk wspaniały.


Balsam mieści się w małej tubce zakończonej aplikatorem, dzięki któremu jego używanie jest bardzo proste.



Zapach ma wspaniały, ale nie jestem Wam w stanie porównać do jakiegoś znanego. Jest intensywny, a na skórze pozostaje długi czas.

Konsystencję ma gęstą, dzięki temu łatwo się nakłada i jest bardzo wydajny.

Balsam rewelacyjnie zmiękcza skórki, a co za tym idzie łatwo je usunąć. Przy regularnym stosowaniu sprawia, że nie skórki „zadzierają się”, paznokcie stają się mocne i ładne, a skóra wokół nich ładna, zdrowa i nawilżona.

Uważam, że balsam jest doskonały pod każdym względem i zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Zmiękcza skórki.
·      Odżywia skórę wokół paznokci.
·      Wzmacnia paznokcie.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.
·      Śliczny zapach.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. wyglada dosc ciekawie latwa aplikacja super sprawa chetnie go wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie taki przydalby sie czesto paznokcie lamie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten balsam bardzo dobrze, jest rewelacyjny pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to idealny balsam dla moich paznokci :) muszę się na niego skusić

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej arganowy w każdej postaci dla naszej skóry dobroczynnie działa a więc nie dziwię się że balsam do paznokci tak świetnie działa.Warto go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne dla mnie po porodzie :) nie wiem jak Wy moje drogie Panie, ale mimo hormonów ciążowych moje paznokcie są łamliwe :( najpierw byłą rewelka teraz buuuuuuuuuu, więc tylko jak urodze wezmę się za siebie.
    Dziękuję Aniu za podpowiedź- wiem co kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kobieca dłoń zawsze musi się ładnie prezentować więc to kosmetyk idealny dla Was drogie panie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo cos dla moich paznokci, ktore czesto przebuwaja w buzi:-) firma znana i przezemnie lubiana bo czesto kupuje kosmetyki z niej wiec wiem ze sa dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości uwielbiam tą firmę choć kilka nie sprawdziło się u mnie, natomiast ten balsam jest świetny :-)

      Usuń
  9. to coś zdecydowanie dla mnie, wiecznie mam problem z usuwaniem skórek, ale teraz już wiem po co sięgnąć by sobie pomóc

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń