środa, 8 kwietnia 2015

Eveline Cosmetics Argan Gold Edition, Waniliowy krem - maska do rąk i paznokci - OPINIA

Zapraszam na opinię o Argan Gold Edition, Waniliowy krem - maska do rąk i paznokci, jaką otrzymałam od firmy Eveline Cosmetic.




Zacznę od zapachu, który jest boski. Intensywny, waniliowy. Na skórze pozostaje długi czas pieszcząc moje zmysły węchu J.

Opakowanie jest ładne, eleganckie, zgrabne. Doskonale mieści się w torebce, a to sprawia, że może być zawsze przy mnie. Tubka stawiana na zakrętce, co sprawia, że nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku do końca. Zamknięcie typu „klik”, dla mnie bardzo wygodne w użyciu.



Konsystencje ma dość gęstą, nie spływa z dłoni, a także sprawia, że jest wydajny. Jego aplikacja jest łatwa, dobrze się rozprowadza i momentalnie wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna tłusta czy lepka warstwa, co dla mnie jest ogromną zaletą, strasznie nie lubię takich warstw na dłoniach.

Krem ma bardzo dobre działanie. Skóra jest nawilżona głęboko i na długo. W dotyku jest miła i miękka.


Według mnie krem – maska jest genialny i zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Dość gęsta konsystencja.
·      Łatwa aplikacja.
·      Nie pozostawia żadnej tłustej czy lepkiej warstwy.
·      Nawilża głęboko i na długo.
·      Nadaje dłonią miękkość i gładkość.
·      Ładne i wygodne opakowanie.
·      Wydajny.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics oraz na FB.





Argan Gold Edition, Waniliowy krem - maska do rąk i paznokci znajdziecie 

25 komentarzy:

  1. skoro wanilja to musi byc boski uwielbiam ten zapach i niech bedzie dlugo na skorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Waniliowy mmm uwielbiam kosmetyki o tym zapachu a jeszcze jak spelniają swoją role to po prostu bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musi byc swietny lubie waniliowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kosmetyki Eveline, i często używam, ale tego jeszcze nie miałam okazji, a wanilia musi pachnieć super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Intensywny waniliowy zapach kusi - ten kosmetyk musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie jest, jeszcze w połączeniu z peelingiem do rąk tworzy zestaw idealny

      Usuń
  6. Uwielbiam tą serię:) mam peeling, krem do rąk i masło do ciała:) zapach nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wanilia.. tak poproszę :))) a teraz po zimie nawilżenie zawsze wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sam raz taka maska na moje suche dłonie.Muszę koniecznie zakupić bo jak szybko się wchłania to przed pracą mogę śmiało użyć a po również nie obawiając się,że się krem nie wchłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w trakcie również parę sekund i masz dłonie nawilżone a na nich żadnej warstwy

      Usuń
  9. uwielbiam zapach waniliowy jest po prostu cudowny, opakowanie tez fajnie wyglada i super ze nawilza na dlugo.

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie mogą być kremy do rąk bezzapachowe bo grunt żeby dobrze nawilżały i szybko się wchłanialy myślę że polubił bym to cudo choć i tak to bardziej kobiecie niż męskie

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko pięknie tylko ten zapach którego nie cierpię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie cierpisz zapachu wanilii to krem nie dla ciebie, zapach jest intensywny i długotrwały.

      Usuń
  12. muszę go mieć w swojej łazience tyle napisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wanilia, ach wanilia ;)

    OdpowiedzUsuń