środa, 22 kwietnia 2015

Betula Kosmetyki naturalne Płyn do kąpieli dla dzieci i niemowląt ECO COSMETICS - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do kąpieli dla dzieci i niemowląt ECO COSMETICS, jaki otrzymałam od sklepu Betula Kosmetyki naturalne.






Płyn mieści się w niedużej, plastikowej butelce z zamknięciem typu klik. Jest wygodna w użyciu i ładnie się prezentuje na łazienkowej półce.




Jego zapach jest delikatny, idealny dla maluszków. Można w nim doskonale wyczuć nutę słodkiego owocu granatu.

Dobrze się pieni, a co za tym idzie jest wydajny. Piana jest gęsta, można nią umyć dziecko, nie znika szybko.

W swoim składzie zawiera m.in. Rokitnik, który pomaga w leczeniu skóry.

Po kąpieli skóra jest gładka, miękka, delikatna i nawilżona. Płyn dobrze ją oczyszcza, a jednocześnie jest bardzo delikatny, nie powoduje podrażnień czy też innych reakcji alergicznych.


Uważam, że płyn jest bardzo dobry i zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Nie uczula.
·      Nawilża.
·      Oczyszcza.
·      Wydajny.
·      Pomaga w leczeniu podrażnień.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betula Kosmetyki naturalne oraz na FB.


Płyn do kąpieli dla dzieci i niemowląt ECO COSMETICS znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. super ladnie sie prezentuje i pewnie warto go miec chetnie siegne po niego a opinia podziele sie ze znajoma

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chetnie wypróbuje :) ciekawi mnie strasznie

    OdpowiedzUsuń
  3. od samego początku pani doktor mówiła, że Tosia ma AZS i używalismy tylko emolium, które nie ukrywam ma brzydki zapach, jednakże kiedyś się skończył i kupiłam inny i powiem szczerze, że córeczka nie ma AZS :D
    a jak ten tak ślicznie pachnie to warto spróbować :D zwłaszcza, że po kąpieli lubię wtulać się w swojego skarba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój ma i to dość intensywne a tego płynu co jakiś czas używa (bo ja robie tak raz emulienty raz coś normalnego ale delikatnego)

      Usuń
  4. Mój synek ucieszyłby się z takiego płynu :) Owoc granatu w płynie dla dzieci musi pięknie pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje sie ladnie i super ze pomaga w leczeniu podraznien, dla mnie to bardzo duza zaleta. wart wyprobowania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję skoro płyn jest naturalny i sprawdzony :) Na szczęście mój mały nie ma problemów z przyswajaniem sobie nowych kosmetyków więc nie będzie problemu żeby go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojego 4 latka jak najbardziej jak się dobrze pieni sama frajda ale dla mojego niemowlaka którego spodziewam się już za miesiąc to balabym się użyć( wydaje mi się że dla niemowlakow to bezzpachowe produkty I Nie Pieniace )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojemu mężowi najlepiej myło się pianą (on mył na początku) dziecko nie robiło się śliskie wtedy :-)

      Usuń
  8. Zapach musi byc bardzo ładny. Dobrze ze piana nie znika szybko bo Oliwka ją uwielbia. Musimy wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moje, piana musi być inaczej kąpiel nie ważna :-)

      Usuń
  9. ja osobiście uwielbiam jeść granaty wiec zapach jest dla mnie przyjemny a małego można śmiało wykąpać z użyciem tego płynu do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam jeszcze takiego , w jakich sklepach dostępny ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nutka granatu w kosmetyku, mm :)

    OdpowiedzUsuń