czwartek, 2 kwietnia 2015

Betula Kosmetyki naturalne Lavera sól do kąpieli z dziką różą - OPINIA

Zapraszam na opinie o Lavera soli do kąpieli z dziką różą, jaką otrzymałam od Betula Kosmetyki naturalne.



Przywykłam do tego, że sól ma piękny zapach, który ginie po kontakcie z wodą. Ta mnie mile zaskoczyła. Po otwarciu opakowania poczułam piękny, intensywny zapach róż i taki towarzyszył mi przez całą kąpiel, a nawet długo po niej – w pomieszczeniach i na skórze.

Skład soli jest bezpieczny dla skóry. Zawiera tylko naturalne składniki pochodzące z upraw ekologicznych, a dzięki temu nie powoduje uczuleń czy podrażnień.


Skóra po kąpieli jest miękka, delikatna. Moja nie wymagała dodatkowego nawilżenia.

Sól doskonale się rozpuszcza. Nie pozostają na dnie wanny żadne drobinki, których osobiście nie lubię.

Kąpiel z solą z dziką różą działa odprężająco, czujemy się zrelaksowani a nasza skóra jest nawilżona i przyjemna w dotyku. Osobiście sól polecam, a sama chętnie będę ją zamawiać J.




Zalety:
·      Śliczny, intensywny, długotrwały zapach.
·      Rozpuszcza się całkowicie.
·      Nawilżona, miękka i miła w dotyku skóra po kąpieli.
·      Kąpiel działa odprężająco.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Betula kosmetyki naturalne oraz na FB.



Sól do kąpieli z dziką różą znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. sol rozana musi byc fajna chetnie bym ja przetestowala zazwyczaj soli nieuzywam ale chetnie to zmienie

    OdpowiedzUsuń
  2. o dla mnie taka w sam raz hehe :) musi byc super

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi się marzy taka kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozana mmm musi pieknie pachnieć aż mi sie marzy taka kąpiel, chetnie spróbuje skoro te sole mają tyle plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sól o takim zapachu musi być rewelacyjna .. ach... czekam za tą wanną by takie cuda korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi być piękny :)A jeśli pozostaje na skórze to ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką kąpiel to ja poproszę a ten producent kosmetyków nie jest mi znany więc chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe ten zapach to nie dla mnie ale dla żonki jak najbardziej i super,że kosmetyk jest w 100 % naturalny

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie uzywalam soli do kapieli wiec jakbym chciala kupic to juz wiem jaka:-) fajnie ze zapach nie ginie po dodaniu do wody i ze sie rozpuszcza do konca...

    OdpowiedzUsuń
  10. lavera bardzo sobie cenie, ale nie znam soli więc chętnie zobaczę co jeszcze ciekawego mają w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń