poniedziałek, 30 marca 2015

Pilomax Szampon do włosów Boy - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie do włosów Boy, jaki otrzymałam od firmy Pilomax.



Konsystencja szamponu jest gęsta, łatwo się rozprowadza i dobrze spłukuje. Pieni się bardzo dobrze, a jego wydajność jest duża.

Przyznam szczerze, że myłam nim włosy zarówno córce, jak i synowi. W obu przypadkach włosy nabrały miękkości. Córki nie plątały się i nie elektryzowały.

Jego zapach ma delikatny, jakby owocowy, na włoskach wyczuwalny chwilę po umyciu.

Szampon mieści się w plastikowej butelka z otwieraniem typu klik. Dość wygodna w użyciu, nie ślizga się w dłoniach.

Według mnie jest to szampon doskonały zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki i zdecydowanie polecam.





Zalety:
·       Ładny, owocowy zapach.
·       Dobrze się pieni, a więc wydajny.
·       Wygodne opakowanie.
·       Włoski łatwo się rozczesują.
·       Włoski są miękkie i milutkie w dotyku, nie puszą się i nie elektryzują.




Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę oraz na Pilomax oraz na FB.


Szampon do włosów BOY znajdziecie TU.


22 komentarze:

  1. Dla dzieci idealne są takie szampony o owocowym zapachu . Wieli plus za to ,że ułatwia rozczesywanie włosów . Nie ma nic gorszego niż poplątane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super fima warta polecenia szampon zapewne tez choc tego jeszcze nie znam ale inne tak i sa warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER JEST MAMY TAKI DLA SYNA WYSTARCZY NIEWIELKA ILOSC

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy doskonale markę Pilomax i wiemy,że ma kosmetyki dobre więc z chęcią kupię i synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę Pilomax i jest rewelacyjna! Każdy produkt jest świetnej jakości. Super,że szampon się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę mogę śmiało kupić synkowi a jeszcze nie widziałem takiego w sklepach wart kupienia

    OdpowiedzUsuń
  7. BOY z pewnością też jest i szampon Girl :) fajnie, gdyż dzięki temu synek nie będzie podbierał siostrzyczce kosmetyków - w końcu różowym się myć -to takie niemęskie :) się śmieje, bo ja czasem podbieram mężusiowi -bo one tak ładnie pachną.. ale ciiii

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja od jakiegos czasu zastanawialam sie nad kupnem dobrego szamponu dla synka a ten widze ze jest fajny i super ze wlosy sie po nim nie elektryzuja. dla mnie super:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon już nie taki "boy"

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry produkt!! Polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super szampon. Bardzo odświeżający włosy i przedłużający ich żywotność.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest mega hit. Nie spodziewałam się, że to będzie tak wydajny, ślicznie pachnący szampon. Jest gęsty i naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń