czwartek, 12 marca 2015

Krynickiespa,Kołobrzeskiespa Mydło Borowikowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle borowikowym, jakie otrzymałam od firmy Krynickiespa,Kołobrzeskiespa.



Mydło jest praktycznie bez zapachowe, co ma swoje zalety. Każdemu będzie odpowiadać J.

Dużą zaletą jest twardość podczas całego używania. Mydło nie robi się „papkowate”, nie pozostaje na mydelniczce.

Mydło zdecydowanie nie wysusza skóry, a wręcz ją delikatnie nawilża. Po myciu jest ona miękka i delikatna, a efekt pozostaje na jakiś czas.

Dobrze się pieni zarówno używane bezpośrednio na ciało jak i przy pomocy gąbki, dzięki temu jest wydajne i starcza na długo.

Jest delikatne dla skóry, nie powoduje uczulenia czy podrażnienia, można śmiało używać do golenia czy po nim.

Mydło posiada zalety, a nie posiada wad i dlatego go polecam J.

Zalety:
·      Nie robi się „papkowate”.
·      Nie wysusza, a wręcz delikatnie nawilża.
·      Wydajne.
·      Po myciu skóra delikatna i miękka.
·      Nie podrażnia i nie uczula.

Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Krynickiespa,Kołobrzeskiespa oraz na FB.


Mydło borowikowe znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. super
    mydlo ladnie zapakowane hm mozna go dac w prezencie .super ze nierobi
    sie papkowate i niepozostaje na mydelniczce to ogromna dla mnie zaleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zapakowane -wygląda ślicznie . Ciekawi mnie ,że to mydło jest bezzapachowe bo z reguły mydełka owocowe mają bardzo intensywny i słodki zapach . Ode mnie duzy plus za to ,że nie uczula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie czuć zapachu, bardzo mocno jak się "wwąchamy" to delikatny, ale bardzo delikatny

      Usuń
  3. wyglada slicznie :) :) i wydajne a to lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. ta papkowatość przy takich mydłach to dla mnie zmora ale wielki plus dla tego, że z tym tak się nie dzieje. Dla mnie osobiście brak zapachu to też wielka zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zapachowe mydła, ale mam czasem tak, że np. głowa boli u wtedy takie bez zapachu jest ratunkiem.

      Usuń
  5. Ślicznie wygląda. Super że jest bezzapachowe i bie robi się papkowate :) czyli super mydło jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie zapakowane a ogromnym plusem jest to ze nie robi sie papkowate i nie pozostaje na mydelniczne bo tego nie lubie a wszystkie ktore urzywalam do tej pory pozostawaly.

    OdpowiedzUsuń
  7. mydło borowikowe, a bez zapachu.. kurcze a już myślałam, że pod prysznicem będę miała grzybową :D
    żartuje, ale to fajnie, bo w sumie moje nozdrza są bardziej wrażliwe na zapachy :) jak kakao ,kawa lubię tak no w sumie fajnie że nie ma zapachu, bo grzybki lubię z zupce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mydełko a to,że bezzapachowe i jest atutem i wadą ale w gruncie rzeczy to mi nie przeszkadza.Najważniejsze,że nie robi się z niego ciapa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie bezzapachowe jest i wadą i zaletą zależy jak na to patrzymy :-)

      Usuń
  9. Zarówno to jak i poprzednie mydła z twojej recenzji jest fajne ma same zalety i nie podrażnia,nawilża i czego tu chcieć wiecej

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zestawienie, nigdy nie pomyślałam o takim mydełku, mąż na pewno by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ogolnir wole uzywac zeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń