sobota, 21 marca 2015

Kneipp Perełki do kąpieli Bez stresu

Zapraszam na opinię o Perełkach do kąpieli Bez stresu, jakie otrzymałam od firmy Kneipp Polska.








Kąpiel z perełkami to rozkosz dla wielu zmysłów. Sprawiają, że chcemy, aby trwała jak najdłużej, nie mamy ochoty opuszczać wanny. Genialne jednym słowem.


Zapach mają obłędny. Intensywny, roznosi się nie tylko po całej łazience, ale wydobywa się na inne pomieszczenia i pozostaje długi czas. Również na skórze czujemy go bardzo długo. Połączenie mandarynki z pomarańczom daje piękny, odprężający zapach.

Perełki rozpuszczają się szybko i całkowicie. Dla mnie to ważne, ponieważ nie lubię, gdy drobinki pozostają na dnie wanny.

Skóra po kąpieli jest delikatna, aksamitna i pachnąca, a efekt pozostaje na długo. Nie ma potrzeby dodatkowego nawilżania, ponieważ perełki działają również nawilżająco.

Kąpiel z perełkami to sama przyjemność. Koi, odpręża, relaksuje, pozwala odpocząć po ciężkim dniu, jaki każdemu się zdarza. Zdecydowanie wrócę do nich wiele razy i z przyjemnością polecam.





Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Odprężająca, relaksująca, wspaniała kąpiel.
·      Rozpuszczają się szybko i do końca.
·      Skóra po kąpieli nawilżona, miękka i aksamitna.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp Polska oraz na FB.





Perełki do kąpieli Bez stresu znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. musza byc swietne napewno pieknie pachna ::D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie perelki byly by idealne na romantyczna kapiel dwa wspaniale owoce pobudza nasze zmysly i odpreza nasze cialo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się wolę nie dzielić :-) Wiem okropna jestem :-)

      Usuń
  3. Kosmetyki Kneipp są świetne i mają cudowny zapach prełek nie miałam okazji używac ale tez muszą być super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla relaksu i chwilki zapomnienia , kąpiel w takich perełkach musi być czystą przyjemnością - jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej firmy sa swietne, w olejku do kapieli to sie po prostu zakochalam a te perelki napewno tez sa obledne i warte zakupu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zachciało mi się teraz wskoczyć do wanny szkoda,że nie mam takich cudownych perełek do kąpieli.Warto wydać pieniądze na taki relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle Aniu kusisz mnie na kolejne wspólne kąpiele z żoną bo po co ona ma sama się relaksować ja przy okazji też skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam inną wersję i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałyby mi się takie bo ja ostatnio zbyt mocno jestem zestresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też zdecydowanie, dobrze, że mam umilacze takie :-)

      Usuń
  10. ojj przydałyby się :)) ale jeszcze oby miesiąc i się przeprowadzimy wtedy na pewno takie kupimy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli po nich dłużej siedzimy w wannie, to ja bym w niej spędzała cale dnie :)!

    OdpowiedzUsuń