sobota, 21 marca 2015

Kallys- piękno w twoich rękach BIO2 WITAMINOWA BOMBA - OPINIA

Zapraszam na opinię o BIO2 WITAMINOWEJ BOMBIE, jaką otrzymałam od firmy KillyS - Piękno w Twoich rękach.



Witaminową bombę można stosować na wiele sposobów i za każdym razem działaś doskonale.

Przy regularnym stosowaniu już po czterech tygodniach widocznie poprawia stan paznokci. W tym kierunku testowała ją mama (moje są twarde i mocne). Z jej kruchych, rozdwajających i nie za ładnych paznokcie, stały się solidne i piękne. „W końcu mogę je zapuścić i nie łamią się, gdy osiągną centymetr” to jej słowa, więc efekt bombowy.

Kolejną możliwością stosowania, jaką sprawdziłam jest nakładanie na lakier do paznokci. Specjalnie sprawdziłam na takim, co najlepiej nim malować codziennie i efekt świetny. Lakier podwoił swoją „żywotność” tak, więc i tu efekt świetny.


Można go również używać, jako bazy pod lakier i w tym przypadku również zdaje egzamin na sześć.

Witaminowa bomba wygląda jak lakier bezbarwny o średniej gęstości. Aplikuje się ją łatwo, szybko wysycha.

Pędzelek jest wygodny w użyciu, a jego włosie nie wypada.


Zarówno ja, jaki mama jesteśmy zachwycone witaminową bombą i zdecydowanie polecamy.



Zalety:
·      Poprawia stan paznokci w widoczny sposób.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wielofunkcyjna.
·      Przedłuża trwałość lakieru do paznokci.
·      Wygodny i solidny pędzelek.
·      Szybko wysycha.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę KillyS - Piękno w Twoich rękach oraz na FB.

BIO2 WITAMINOWĄ BOMBE znajdziecie TU.


19 komentarzy:

  1. ooo musze miec bo mam sabe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny
    i solidny pezelek hi nierozleci sie podczas malowania a juz mi sie tak
    zdarzylo .fajnie miec taki lakier nietrzeba czesto malowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się . Uwielbiam takie cudeńka :) W sam raz na słabe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. O to cos dla mnie bo po porodzie starsznie osłabiły mi się paznokcie. A skoro u Twojej Mamy sie sprawdził to myśle że i u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak bo mama dość kiepski stan paznokci miała

      Usuń
  5. Kiedyś miałam odżywke tej firmy z wapniem i też była super ,dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz przez pracę moje paznokcie są w kiepskiej formie i właśnie potrzebuję takiej ich regeneracji z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pierwszy rzut oka myślałem że to recenzja jakiegoś soku z bombą witaminową a tu jakiś lakier do paznokci...ehh widać jak faceci mają o tym pojęcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ostatnio inną wersję i była bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej jeszcze nie posiadam, ale już wiem że na pewno ją zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz w ciąży to moje paznokcie są idealne. ale po chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada super. Musze zakupic, bedzie alternatywa dla odzywki z Eveline.

    OdpowiedzUsuń