piątek, 20 marca 2015

Eveline Cosmetics Przeciwzmarszczkowym kremie na noc 40+ - OPINIA

Zapraszam na opinię o Przeciwzmarszczkowym kremie na noc 40+, jaki otrzymałam od firmy





Z racji tego, że do 40 mi jeszcze daleko, testowaniem zajęła się teściowa. Jest bardzo zadowolona z kremu i z ochotą sięgnie po kolejne opakowanie.

Krem ma jakby gęstą konsystencję, a jednocześnie aplikuje się łatwo. Wchłania się dość szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej czy tłustej warstwy.

Jest kremem głęboko i na długo nawilżający. Przy regularnym stosowaniu spłyca zmarszczki oraz ujędrnia skórę.

Zapach ma średnio intensywny, przyjemny, na skórze pozostaje dość długo, z czasem stając się coraz delikatniejszym.

Krem mieści się w wygodnym, szklanym słoiczku. Jest dodatkowo zabezpieczony folią oraz złotkiem, co daje nam gwarancję niedotykania przez osoby trzecie.


 Jest delikatny dla skóry, nawet przy skórze wrażliwej jak u mojej teściowej nie powoduje uczucia szczypania czy podrażnień.

Według teściowej jest to idealny krem dla kobiet w kwiecie wieku (to dokładnie jej słowa), zdecydowanie do niego wróci i z ochotą poleca.


Zalety:
·      Nawilża.
·      Ujędrnia.
·      Spłyca zmarszczki.
·      Nie pozostawia lepkiej warstwy.
·      Dobry pod makijaż.
·      Szybko się wchłania.
·      Delikatny dla skóry.
·      Wydajny.

Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics oraz na FB.
    


Przeciwzmarszczkowy krem na noc 40+ znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Moja mama stwierdziła,że krem jest bardzo dobry mimo swojej atrakcyjnej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak krem musi byc dobry by pozbyc she zmarszczek dobrze wiedziec i polecic innym paniom po 40

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie kosmetyki tej firmy bo sa dobre i tanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że twojej teściowej przypadł do gustu może i moje przypadnie muszę ją namowic bo firma ta ma naprawdę dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o kosmetykach tej firmy ...sama nie używam bo to jeszcze nie ten wiek ale może by było warto kupic taki w prezencie ,mamie albo teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za podpowiedź już wiem co teściowej kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zero wad to już mówi samo za siebie :) Kosmetyk wart uwagi i polecania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja już myślałem że to ta sama opinia a jednak to samo opakowanie a jednak dwa różne kosmetyki i oba świetne bo mają najwyższą ocenę

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dla mojej mamy, a że niedługo jest jej święto chętnie sięgnę po ten krem dla niej na prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli masz prezent dla mamy z głowy, ja dla mojej niebawem coś muszę myśleć :-)

      Usuń
  10. Mojej mamie uczuliło po kremie tym

    OdpowiedzUsuń