czwartek, 12 marca 2015

Eveline Cosmetics Body Glam Luksusowy Balsam Pod Prysznic Masło Kakaowe - OPINIA

·   Zapraszam na opinię o Body Glam Luksusowym Balsamie Pod Prysznic Masło Kakaowe, jaki otrzymałam od firmy Eveline Cosmetics.




Balsam na boski zapach. Jest intensywny i naturalnie kakaowy. Roznosi się po całej łazience sprawiając, że kąpiel jest rozkoszą dla zmysłów. Na skórze pozostaje bardzo długi czas.

Bardzo polubiłam formę balsamu pod prysznic, całość balsamowania zajmuje tylko chwilę i można od razu się ubrać.

Konsystencję ma dość gęstą. Łatwo się aplikuje, nie spływa z ciała.


Opakowanie z pompką jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, szczególnie pod prysznicem. Nie ślizga się mam się w dłoni, nie wypada z niej. Możliwość zablokowania daje gwarancję, że nie naciśniemy przez przypadek tracąc kosmetyk.


Balsam doskonale, szybko i na długo nawilża skórę. Genialnie zdaje egzamin po goleniu zabezpieczając przed podrażnieniami. Skóra nabiera miękkości i delikatności, a także jest bardzo przyjemna w dotyku.

Dla mnie balsam jest zdecydowanie luksusowy, a ja uwielbiam rozpieszczać swoją skórę J. Z wielkim zachwytem polecam.


Zalety:
·       Genialny zapach.
       Szybkie i długotrwałe nawilżenie.
·      Wygodne opakowanie z pompką.
·      Gęsta konsystencja.
·      Nadaje skórze miękkości, delikatności.
·      Wydajny.


Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics oraz na FB.


Body Glam Luksusowy Balsam Pod Prysznic Masło Kakaowe znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. Musi nieziemsko pachnieć mmm też bym chętnie nim porozpieszczała swoją skorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no
    skoro jest kawa to musi byc zapach boski pompka faktycznie nam pomaga i
    ulatwia zycie a konsystencja gesta super musi byc wydajny

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba coś dla mnie i mojej pustyni ;). Do tego ilość tzn. pojemność całkiem całkiem słuszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny musi byc a zapach cudowny, lubie jak zapach dlugo utrzymuje sie na skorze. fajnie ze ma pompke i jest wydajny to ogromny plus:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z dopiskiem ..masło kakaowe . Ja na co dzień używam kremu z masłem kakaowym wiec wiem jaki zapach masz na myśli ,,, ten balsam musi być boski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wszystkie, niektóre mają taki sztuczny, chemiczny zapach.

      Usuń
  6. Uwielbiam balsamy pod prysznic. Oszczędzają dużo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. balsam kakaowy .. znów takimi opiniami pobudzasz mój apetyt :D
    rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. długi zapach i wydajnosc to dla mnie z checia rozejrze sie i kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię, choć zapach kakaowy ciężko żeby mnie tak zachwycił, zawsze sztuczny mi się wydaje, a ten naturalny,idealny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż szok,że producent deklaruje się,że w 5 sekund są efekty.Musi być faktycznie luksusowy bo nie dość,że się umyjemy do nawilżymy odpowiednio skórę.Ciekawe jaka jest cena bo nie dopatrzyłam się jej nigdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jaka bo Eveline są wszędzie stacjonarnie dostępne

      Usuń
  11. Każdy zna zapach masła czekoladowego ale na ciele to daje cudowny efekt a że luksusowy to niewiem bo raczej jest ogólnodostępny i raczej na każdą kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  12. o takim marzyłam, bo niestety kawa to tylko marzenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze takiego zapchu nie testowalam ale bardzo< lubie4 tego typu kosmetyki lubie dbac o sowje cialo by stale bylo nawilzone i mile w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że zbytnio nawilżenia nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń