środa, 25 marca 2015

EcoVita Wilgotne chusteczki oczyszczające – Bjobj - OPINIA

Zapraszam na opinię o Wilgotnych chusteczkach oczyszczających – Bjobj, jakie otrzymałam od sklepu
EcoVita.



Przyznam się szczerze, że dopiero od niedawna zaczęłam studiować skład i powiem Wam, że chusteczki mokre, które wydawały mi się idealny, szkodziły, zawierają masę świństw. Chusteczki Bjobj są bezpieczne dla skóry, mają zdrowy skład, nie zawierają fenoksyetanolu, sztucznych dodatków zapachowych.

Wyciąg z nagietka, rumianku, melisy, oliwa z oliwek, bisabolol pozyskiwany z rumianku lekarskiego sprawiają, że mają silne właściwości kojące i przeciwzapalne, pomagają w leczeniu podrażnień, wysypek i innych, mniejszych problemów skórnych.

Zapach mają dość dziwny pewnie, dlatego, że przyzwyczaiłam się do tego chemicznego, jaki jest w większości mi znanych. Nie jest nieprzyjemny, jest naturalny, jakby połączenie rumianku z migdałami. Na skórze pozostaje chwilę.

Chusteczki są bardzo miękkie i delikatne w dotyku, dzięki czemu przyjemne dla dziecka. Nie rozrywają się, bez problemu wyciąga się pojedynczą sztukę.


Ich poziom nawilżenia jest doskonały. Nie ociekają, ale nie są też suche. Bez problemu jestem w stanie jedną chusteczką oczyścić buzie i rączki.

Opakowanie z plastikowym zamknięciem zabezpiecza je przed wysuszeniem i jest bardzo praktyczne, szczególnie po za domem.



Czyżby chusteczki idealne? Moim zdaniem tak i zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Skład bezpieczny dla skóry, zero chemii.
·      Wydajne.
·      Opakowanie z plastikowym zamknięciem.
·      Pomagają leczyć drobne problemy skórne typu podrażnienia.
·      Idealnie nawilżone.
·      Miękkie i delikatne w dotyku.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę EcoVita oraz na FB.



Wilgotne chusteczki oczyszczające – Bjobj znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. nieznam tych chusteczek ale przyznam race ze takie plastkikowe zamkniecie jest dobrym rozwiazaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowania szczególnie na zewnątrz jak spadną do piasku :-)

      Usuń
  2. nie znamy akurat tych ale widac ze warto siegnac takie opakowanie jest bardzo rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusteczki bardzo fajne ,,, ja mam maluszka w domu więc na chusteczki nawilżające muszą być obowiązkowo ..Tym niestety nie używam bo moja córka ma po ich wysypkę ,...eh no niestety typowy alergik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój po niektórych niestety też, szczególnie tych "marketowych"

      Usuń
  4. nie slyszalam o nich. do tej pory uzywalam z biedronki ale te sa duzo lepsze i maja opakowanie z plastikowym zamknieciem, super bo te z folia syncio lubi psuc i odrywaca potem chusteczki mi schna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety jak folia się popsuje to po chusteczkach :-(

      Usuń
  5. Firma mi znana, z innych produktów, które jak dla mnie sa rewelacyjne, tak więc wierzę że i chusteczki takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z moją córką przeszłam piekło przez chusteczki i zupełnie z nich zrezygnowałam ,wystarczyły waciki i mleczko oczyszczające dla dzieci i problem przestał istnieć . Trzeba bardzo uważać na takie "pachnące" produkty dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie dam rady bez chusteczek ale to inna bajka :-)

      Usuń
  7. Coś dla nas:) Mamy szampon tej marki i jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo uzywamy takich chusteczek ale tej firmy nie znam moze wyorobuje bo nasze chyba zaczely uczulac Oliwke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te są delikatne i bez jakich kolwiek dodatków chemicznych więc nie ma co uczulać (chyba, że na jakąś roślinkę by mała była uczulona)

      Usuń
  9. Nie znam tej marki a cały czas muszę używać chusteczek dla małego i z chęcią przetestuję je bo widać że są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przede wszystkim wygodne opakowanie i można się pokusić bo mamy malucha w domu i chusteczki nawilżane to konieczność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się przyznaje, że nie tylko dla młodego używam takich chusteczek :-)

      Usuń
  11. jak chodziłam do szkoły rodzenia, to mówiono, że najlepiej to jak dziecko zrobi kupkę to dać pupkę pod kran. jednakże już na porodówce wymagają chusteczek nawilżonych dla malucha i powiem szczerze, że ja używam do wszystkie :D zarówno pielegnacji Tosi jak i siebie czy mebli :P
    Warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też, do dosłownie wszystkiego z tym, że do mebli to kupuję te najtańsze, marketowe

      Usuń
  12. Plastikowe zamknięcie niby dobre, ale przy częstym korzystaniu obłamuje się... ;/

    OdpowiedzUsuń