piątek, 6 marca 2015

BingoSpa Ceylon shower & bath cream - OPINIA

Zapraszam na opinię o Ceylon shower & bath cream, jaki otrzymałam od firmy BingoSpa.



Zapach ma bardzo ładny. Dla mnie to połączenie melona z nutą zielonej herbaty. Słodkawy, a jednocześnie bardzo orzeźwiający.

Krem do kąpieli i pod prysznic ma gęstą konsystencje. Dobrze się pieni, a dzięki temu jest wydajny. Gdy wlejemy go do wanny tworzy dużo pachnącej piany.

Można go używać zarówno do mycia jak i jako płyn do kąpieli. Dla mnie ciekawe i praktyczne rozwiązanie.

Po kąpieli skóra jest delikatna, miękka oraz dobrze nawilżona. Dla mnie zbędne jest już używanie kosmetyków typu balsam nawilżający.

Opakowanie – i tu mam dwa odmienne zdania. Gdy używam, jako płynu do kąpieli jest wygodne w użyciu, natomiast, gdy używam do mycia już nie, wtedy staje się zbyt duża i nieporęczna. Fajnym rozwiązaniem byłaby pompka dozująca.

Krem do kąpieli i pod prysznic bardzo polubiła. Chętnie po niego sięgnę kolejny raz, a Wam polecam.




Zalety:
·      Ładny, orzeźwiający zapach.
·      Dobrze się pieni.
·      Nawilża.
·      Nadaje skórze miękkość i delikatność.
·      Wydajny.
·      Można używać jako płynu do kąpieli oraz do mycia ciała.

Wady:
Opakowanie mogłoby mieć pompkę, ale nie jest to wielka, znacząca wada.

Moja opinia – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę BingoSpa oraz na FB


Ceylon shower & bath cream BingoSpa znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. swietne
    polaczenie jesli chodzi o zapach lubie takie musi byc przyjemnie lubie
    duzo pianki jak jest. fakt pompka byla by przydatna ale jak sama piszesz
    niejest to duza wada

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie ladnie się prezentuje ;) fajnie że można używać go i do kąpieli i pod prysznic. Uwielbiam miec dużo płynów do kąpieli o super zapach więc zapewne i ja się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tę BingoSpa w aptece i już kilkakrotnie myślałam, żeby czegoś spróbować z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam ten, a co do innych jeszcze się wypowiem :-)

      Usuń
  4. fajnie opakowany i cudowny zapach, lubie takie orzezwiajace zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cena też fajna jak na taka butle 14 zl.Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię owocowe a zarazem orzeźwiające zapachy . Fajnie ,że można go używać jako żel i płyn do kąpieli - takie dwa w jednym można powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie ja lubię kosmetyki z pompką :) choć niektóre dozują za dużo ,jednakże mając właśnie żel to super sprawa, bo nie raz mi żel z ręki wypadł ,i było bum pod prysznicem . A zapach.. kurcze lubię nutkę zielonej herbatki -orzeźwienia na cały dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi trochę dozownika brakuje, dlatego o tym wspomniałam.

      Usuń
  8. Bingospa maja swietne produkty :) kazdemu polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka kosmetyków znana mi ze słyszenia i konkursów ale jeszcze nie miałam okazji żadnego wypróbować.Super,że jest 2 w 1 przynajmniej nie trzeba wydawać kolejnej kasy .Zapach z pewnością by mi przypadł do gustu i wiem po co mogę śmiało sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie,że krem do kąpieli ma tyle właściwości a zapach pewnie jest przyjemny i orzeźwiający.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam kosmetyki takiego typu fajne opakowanie dla mnie by to nie byl orblem ze jest duza butelka jakos bym sobie poradzila najwaznijesze ze odświeża ladnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie radzę, ale dozownik ułatwił by używanie.

      Usuń
  12. Czy zapach pozostaje na skórze? ;

    OdpowiedzUsuń