sobota, 7 lutego 2015

Zloto Maroka - naturalne kosmetyki Szampon z GLINKĄ GHASSOUL - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie z GLINKĄ GHASSOUL, jaki otrzymałam od firmy Zloto Maroka - naturalne kosmetyki.





Muszę się przyznać, że szamponu byłam strasznie ciekawa ze względu na zawartość glinki. Okazał się idealny do moich włosów z tendencją do przetłuszczania się. Zdecydowanie przedłuża ich świeżość.

Szampon ma dość gęstą konsystencję po warunkiem, że przed użyciem dobrze go wymieszamy, jeśli tego nie zrobimy jest wodnisty.

Włosy po umyciu są bardzo miłe w dotyku. Szampon nadaje im miękkości. Nie elektryzują się, nie ma najmniejszego problemu z ich rozczesaniem.

Szampon jest dość wydajny. Jego niewielka ilość wystarczy na umycie moich włosów, a krótkie nie są. Dobrze się rozprowadzi i spłukuje. Nie polecam używania podczas kąpieli w wannie, szampon zawiera glinkę i po spłukaniu w wannie zostaje jakby drobny piasek J.

Jego zapach średnio mi przypadł do gustu. Pachnie jak glinka, jednak nie pozostaje na włosach tak, więc wadą dla mnie nie jest.

Opakowanie to plastikowa butelka, dość praktyczna w użyciu. Nie ślizga się w dłoni, zamyka i otwiera się łatwo.


Szampon jest rewelacyjny, a włosy, gdy go używam genialne. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Nadaje włosom miękkość i puszystość.
·      Przedłuża świeżość włosów.
·      Wydajny.
·      Dobrze oczyszcza.
·      Włosy nie elektryzują się i łatwo je ułożyć.
·      Po myciu nie ma problemów z rozczesaniem włosów.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Zloto Maroka - naturalne kosmetyki oraz na FB.


SZAMPON Z GLINKĄ GHASSOUL znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Sama byłam ciekawa co to za wynalazek ze względu na glinkę, pierwszy raz słyszę o glince w szamponie :) może kiedyś przetestuję skoro dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, że glinkę dodaje się do szamponów. Dla mnie efekt jaki daje jest świetny.

      Usuń
  2. Bardzo chętnie wypróbowałabym go, do tej pory nie znalazłam takiego szamponu, który radziłby sobie z problemem przetłuszczania włosów zimą, gdy w wyniku używania czapek włosy łatwiej tracą świeżość i właśnie ulegają przetłuszczaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzi sobie i to świetnie, moje włosy są dość trudne w utrzymaniu świeżości i ten zdecydowanie daje radę.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na dole link do firmy proszę do nich pisać w wiadomości :-)

      Usuń
  4. recenzja super dzieki ci tez mialabym obawy przed uzyciem go bo mam wlosy przetluszczajace z checia odwiedze ich strone

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama firma obiła mi się o uszy choć żadnych produktów nie miałam okazji wypróbować.Świetny szampon zawsze warto testować nowości bo ja również mam problem z przetłuszczającymi się włosami i codzienne mycie też jest uciążliwe więc spróbuję skoro "przedłuża" ich świeżość.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten szampon jest wydajny , moje wlosy ciezko rozczesac po umyciu patrze, ze nie tylko ja mam tak, wiec rozejrze sie i ja zanim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje włosy też maja tendencje do przetłuszczania to w takim razie chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo z Was męczą się z przetłuszczającymi się włosami.

      Usuń
  8. Mi glinka z maskami do twarzy zawsze się kojarzyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam szamponu z glinką:) Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widzę te napisy po arabsku(bodajże to jest ten język) na tej buteleczce to jestem trochę przerażony.Bez recenzji bym go nie kupił a tak wiem z czym mam do czynienia.Można się w niego zaopatrzyć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma nic po Polsku na etykiecie :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. pierwszy raz słyszę o glince w szamponie , ale widzę że to dobre połączenie ja myję głowe codziennie niestety muszę ciekawe jak by się sprawdził u mnie, może dało by się co drugi dzień ale było by miło bo włosy mam długie i gęste co sprawia troche zachodu z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienne mycie jest uciążliwe, też dość długo myłam codziennie.

      Usuń
  12. O szamponie z glinka słysze pierwszy raz i bardzo wydaje sie mi ciekawy moze i do moich wlosow tez by sie nadal i co wazne wlosy sie dobrze rozczesuja co jest moim problemem przetluszczaja sie tez czesto :)

    OdpowiedzUsuń