środa, 4 lutego 2015

White Tree Olejek słodka papryka - OPINIA

Zapraszam na opinię o Olejku słodka papryka jaki otrzymałam od firmy White Tree.






Używałam już olejków pod prysznic ale nie takiego. Przed moimi trzeba było umyć ciało i dopiero go nałożyć. Ten zastępuje mydło i balsam co jest dla mnie fajnym rozwiązaniem, mniej czasu zajmuje umycie i mam więcej miejsca w łazience J.

Zapach olejku jest lekki i bardzo ładny. To coś jak połączenie soczystej czerwonej papryki z słodkimi migdałami. Zapach jest dość delikatny ale dobrze wyczuwalny, na skórze pozostaje spory czas.

Olejek doskonale spełnia swoje zadanie – oczyszcza skórę jednocześnie ją nawilżając. Pozostawia na skórze warstwę podobną do oliwki ale tylko wizualnie, ponieważ ta nie jest tłusta.

Używa się bo łatwo, szybko i przyjemnie. Wystarczy nanieść na skórę (wytwarza delikatną, kremową pianę), a następnie spłukać.

Jego wydajność jest spora, używam ponad 2 tygodnie i została połowa.

Skóra po kąpieli jest miękka i delikatna, a także dobrze nawilżona i oczyszczona.

Olejek spełnił moje oczekiwania. Według mnie jest bardzo dobry i z ochotą Wam go polecam.


Zalety:
·       Delikatny zapach pozostający na skórze jakiś czas.
·       Myje i jednocześnie nawilża.
·       Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·       Dość wydajny.
·       Łatwy w użyciu.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę White Tree oraz na FB.


Olejek słodka papryka znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Słodka papryka? Ciekawe połączenie zapachowe:) Ale zgadzam się,że oszczędza dużo czasu. Super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. polaczenia
    migdalow z papryka niespokalam do tej pory musi byc wyjatkowy i ladny
    .do tej pory nieuzywalam olejkow ale chetnie to zmienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto oszczędzasz sporo czasu, a przy tym jest zdecydowanie skuteczny.

      Usuń
  3. takie kosmetyki to ja lubie :) oszczednosc czasu i miejsca to fajna sprawa :) no i dobrze sie wchłania to super, nie cerpie kiedy po balsamach itp. pozostaje lepka skóra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię lepkiej skóry i długiego czekania aż można się ubrać.

      Usuń
  4. uwielbiam taki kosmetyki niewiele trzeba a kobieta szczesliwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze że nie używałam nigdy olejków do kąpieli może czas na wypróbowanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zapach ten słodkiej papryki.Jeszcze nie widziałam takiego w sklepie.Bardzo dobre rozwiązanie bo i mycie i nawilżanie ciała jednocześnie.Taki kosmetyk warto mieć zakupiony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę zakupić dla żony do przetestowania :) Każda kobieta lubi takie nowinki a zapach papryki przy kąpieli wydaje się interesujący.Dziękujemy za fajne recenzje bo każdy znajdzie w nich coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zapach to mnie zaskoczyl niemialam pojecia ze sa paprykowe olejki ile ja sie tutaj cielawych rzeczy dowiaduje i bardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie cieszy, że się komuś moje wypociny przydają :-)

      Usuń
  9. CIEKAWIE BRZMI SŁODKA PAPRYKA I MIGDAŁY- ZACHĘCAJĄCO :) lubię takie 2 w 1 zwłaszcza, że mam małą łazienkę, a obecnie to najwięcej w niej kosmetyków Tosi :) wydajny, daje rozkosz naszemu ciału :) Nic tylko kupić :))) ale ten zapach chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. intrygujące połączenie zapachów :) fajnie że ma podwójne zastosowanie to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń