niedziela, 22 lutego 2015

Villa Cosmetics Krem nawilżający antytrądzikowy Apis - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie nawilżającym antytrądzikowym, Apis, jaki otrzymałam o sklepu Villa Cosmetics.


Zapach kremu jest bardzo ładny. To delikatny aromat zielonej herbaty, który pozostaje na skórze dość długi czas.

Po nałożeniu go na twarz czujemy przyjemne zimno. Doskonale sprawdza się to rano, takie orzeźwienie na dzień dobry.

Krem mieści się w plastikowym, dość ładnym słoiczku. Po odkręceniu zakrętki znajdziemy sreberko dające nam gwarancję, że nikt nie dotykał kremu przed nami. Dołączona jest do niego szpatułka. Pierwszy raz spotkałam się z taką i muszę przyznać, że ciekawe rozwiązanie. Nie dotykam kremu w opakowaniu palcami, więc nie wnoszę bakterii.




Jego konsystencja jest lekka, łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze żadnej warstwy, więc zdecydowanie nadaje się pod makijaż.


Krem zredukował wydzielanie sebum, a jednocześnie nawilżył suche miejsca. Pory stały się zwężone, jakby mniej widoczne, a nieprzyjemne niespodzianki pojawiają się zdecydowanie rzadziej.

Efekt, jaki uzyskałam używając kremu jest dla mnie bardzo zadowalający. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Wygodne opakowanie z szpatułką.
·      Lekka konsystencja.
·      Redukuje wydzielanie sebum.
·      Matuje.
·      Idealny pod makijaż.
·      Wydajny.
·      Ładny zapach.
·      Uczucie orzeźwienia po użyciu.
·      Zabezpieczony folią.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Villa Cosmetics oraz na FB.


Krem nawilżający antytrądzikowy Apis znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. o
    jak fajnie ze miezostawia na skorze nic lepkiego fajna aplikacja jak
    widze to ogromny plus delikatny zapach a do czego bys przyrownala go

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach zielonej herbaty i super że nadaje się pod makijaż. Od niedawna właśnie szukam dobrego kremu może to właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, dla mnie rewelacja i cena też ok na dole opinii masz link do niego :-)

      Usuń
  3. W końcu zielona herbata w trochę innym wydaniu :) Muszę przyznać,ze zdarzają mi się niespodzianki właśnie przed "tymi dniami" i warto mieć w zanadrzu właśnie taki kremik :)Dużym plusem jest to,że nadaje się pod makijaż.Cóż warto po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O będę musiała go zakupić przyda się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O coś dla mojej mieszanej cery:) Strefa T zrównoważona,a suche miejsca nawilżone, Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze pomaga pozbyc sie nam niedoskonalosci z jakimi sie borykami czysta cera to zdrowa cera wiec trzeba o nia dbać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden krem a zawiera wszystko to co kobieta potrzebuje do swojej cery,działa i Ty nam to udowodniłaś bo niestety w dzisiejszych czasach łatwo natrafić na bubel i szkoda wywalać kasę w błoto.Na szczęście cena bardzo przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zapach - uwielbiam kremy o tym zapachu . Wygląda zachęcająco a do tego pozwala pozbyć się największego wroga kobiety - trądziku eh :) . Fajnie ,że krem ma dodatkowo działanie matująco , bardzo często po użyciu takiego kremu przeciwtrądzikowemu twarz świeci się jak po posmarowaniu ją oliwką a nie kremem a tu miłe zaskoczenie , Same plusy - musze go nabyć - koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie bardzo zaciekawił zapach :) kurcze fajnie, bo zazwyczaj kremy mają takie dziwne, nawet nie wiem jak je określić. Jeżeli ma pomóc na zmorę sery to szybciutko wysyłam link mojemu siostrzeńcowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pomógł nie wiem jak w przypadku nastolatka bo to jednak co innego

      Usuń