niedziela, 8 lutego 2015

Pilomax SERUM PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW dla mężczyzn - OPINIA

Zapraszam na opinie o SERUM PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW dla mężczyzn, jaki otrzymałam od firmy Pilomax.



Serum jest wielozadaniowe. Nie tylko pomaga w problemie wypadania włosów w sposób skuteczny, ale również doskonale likwiduje łupież oraz pomaga przy problemie z przetłuszczającymi włosami. Używały go trzy osoby, każda z innym problemem i każda z nich bardzo jest zadowolona z efektu.


Muszę się przyznać, że preparat stosowałam i ja, mimo, że jest dla mężczyzn i efekt mnie bardzo zadowala. Włosy u nasady zdecydowanie dłużej zachowują świeżość (nawet, gdy użyję zwykłego szamponu, choć przy zwykły jest to krótki czas).

Serum ma bardzo przyjemny, średnio intensywny zapach.

Opakowanie z atomizerem jest praktyczne i łatwe w użyciu. Serum po naciśnięci wylatuje niewielka ilość, co jest dość wygodne.


Według mnie jest to produkt skuteczny i polecam zarówno kobietom jak i mężczyzną.

Zalety:
·      Skutecznie pomaga w walce z wypadającymi włosami, łupieżem oraz przy przetłuszczających się włosach.
·      Ładny, delikatny zapach.
·      Butelka z automizerem.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Pilomax oraz na FB.


SERUM PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW dla mężczyzn znajdziecie TU.

32 komentarze:

  1. Słyszałam wiele dobrych słów o tym serum:) Super,że i u Ciebie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z efektów, zresztą nie tylko ja :-)

      Usuń
  2. Ja również słyszałam o tym serum same dobre rzeczy ,,,mój mąż co prawda nie lubi specyfików do włosów niż szampon ale cóż ,, może kiedyś uda się mu go przemycić :D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii jest też szampon (opinia była dużo wcześniej, jak masz ochotę szukaj w zakładce z kosmetycznymi opiniami).

      Usuń
    2. miało być nie lubi specyfików "innych" niż szampon ;)

      Usuń
    3. O dziękuję :) za szybko odp ,,zaraz poszukam . Nie wiedziałam ,że mają także szampon .. :D

      Usuń
    4. Z pilomax sporo opinii jest, nie licząc maski z której nie do końca byłam zadowolona reszta genialnie się sprawdziła.

      Usuń
  3. firma znana dobra polecam ja niemam problemu z wypadaniem wlosow ale polece serum kolezance jej sie przyda napewno

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się na jednej reklamowanej marce przejechałam, miała pomóc a sprawiła że problem się nasilił

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny preparat dla mężczyzn choć mój mąż również nie lubi za dużo kosmetyków używać.Ale receptura sprawia,że staje się serum uniwersalne i wielozadaniowe a to bardzo dobrze.A skoro zapach jest delikatny można śmiało go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ciekawa jestem czy mój mąż chciał by używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeny produkt dobrze ze azroqno kobiety jak i mezczyzni co prawda nie mamy lupieżu wale w razie c<ego bedziemy wiedziec gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie ja używałam w celu zmniejszenia przetłuszczania

      Usuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z takim kosmetykiem do włosów.W przeciwieństwie do żony nie mam problemu z przetłuszczającymi się włosami a już z wypadaniem włosów nie ma mowy.Jak spotkam się z tym problemem to będę wiedział co kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam mężowi, i widać różnice od kiedy używa tego serum. Włosy super wyglądają i mniej wypadają. Wcześniej czego nie kupiłam to dostawał uczulenia. Skład Pilomaxu jest łaskawy dla alergików. Polecam.Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ogranicza wypadanie włosów. Efekty są widoczne. Polecam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre serum i w porównaniu z innymi firmami moim zdaniem jest bezkonkurencyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam, a trochę już szukałam ideału :) Marlena

      Usuń
  12. Kupiłam je mężowi i przy jego długich włosach naprawdę można zobaczyć różnicę. Bardzo poprawiły się, znacznie mniej wypadają, ale i wygląd jest lepszy. Fakt, że ma też szampon.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie działa. Nie brudzi pościeli, fajnie pachnie. Ja tez kupiłam sobie to serum (w wersji dla kobiet) i zimą stosowałam. Bardzo fajnie włosy wyglądają po tej kuracji. Mąż używa od wielu miesięcy i naprawdę wypadanie stanęło w miejscu. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mąż zadowolony. Efekty też są zadowalające. Używa też szamponu. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw. Długo utrzymuje się świeży wygląd włosów. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam odpowiednik dla Kobiet i muszę przyznać, że przewyższył moje oczekiwania. Bardzo dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Serum marzenie! Jesteśmy zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tym co tu jest napisane. Próbowałam też innych kosmetyków z tej firmy i również jestem z nich bardzo zadowolona. Widać, że jako firma znają się na tym co robią:)

    OdpowiedzUsuń