czwartek, 5 lutego 2015

Mentor Cosmetics Poland Krem GOLD Anti-Age z 24 karatowym złotem - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie GOLD Anti-Age z 24 karatowym złotem jaki otrzymałam od firmy Mentor Cosmetics Poland.



Krem ma śliczny zapach. Perfumowany, długo utrzymuje się na skórze. Niestety nie potrafię porównać go do  znanego zapachu. Jest jakby jedyny w swoim rodzaju J.

Jestem z niego zadowolona w 100%. Głęboko i na długo nawilża skórę. Nadaję jej delikatność i miękkość. Krem pozostawia na skórze złote drobinki które rewelacyjnie wyglądają, szczególnie po zmroku. Jest dość tłusty ale nie pozostawia tłustej czy nieprzyjemnej warstwy na skórze.

Krem zamknięty jest w małym, plastikowym słoiczku zabezpieczonym sreberkiem. Szczerze powiedziawszy gdy go zobaczyłam i okazało się, że nie jest tylko do twarzy myślałam, że starczy na parę aplikacji. Nic bardziej mylnego. Krem jest tak wydajny, że wystarczy odrobina na całe ciało, tym sposobem starcza na naprawdę spory czas.


Jego konsystencja jest zwarta, zbita i tu kolejne miłe zaskoczenie. Nakłada się bo łatwo i przyjemnie, nie ma najmniejszego problemu z rozsmarowaniem, a wręcz robi się to dużo łatwiej niż niejednym kremem o lżejszej konsystencji.


Krem jest bardzo delikatny dla skóry. Nie uczula, nie podrażnia. Zdecydowanie można używać po goleniu, nawet jak się nie do końca umie używać maszynki jak ja (ach te zacięcia) J.

Jak już wspomniałam jestem z kremu bardzo zadowolona, więc zdecydowanie go Wam polecam.

Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.
·      Nawilża na długo.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Po aplikacji złote drobinki na skórze.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę  Mentor Cosmetics Poland oraz na FB.


Krem GOLD Anti-Age z 24 karatowym złotem znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. super
    musza wygladac takie drobinki na skorze ladny zapch to ogromny plus
    .jak to dobrze ze niepozostawia lepkiej warstwy bo tego nielubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem nie jest przesadnie drogi zważając na fakt jaki ma skład.Ciekawe jak wygląda potem nasza skóra ale pewnie obłędnie.Same zalety i jest wart skuszenia się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze niepozostawia lepkiej warstwy :) a złote drobinki na skórze muszą ładnie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kremy które maja w sobie drobinki złota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kremy z drobinka zlota, gdzie nawilza na dlugo musi byc rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje;) Miałam kiedyś krem ze złotem i byłam zachwycona. Nawilżenie i zapach,który pozostaje;) Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ach..co te kobietki nie używają by wyglądać świetnie...same pozytywne opinie,zadowolenie testerki to można śmiało kupić żonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i będzie zadowolona z prezentu, a pewnie wierz, że zadowolona kobieta miła bardzo potrafi być :-)

      Usuń
  8. Wieki plus ze sie dobrze rozmarowywuje i nawilza na skora i zapach tez jest wazny a ten jest bardzo kuszący fajny kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremy które dobrze nawilżają skórę i nie pozostawia jej tłustej. A te drobinki złota muszą świetnie się prezentować na skórze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne na noc poślubną :))) wtedy ukochany mówi "Moje Ty złotko" :) i jeszcze pachnący.. ojj męska część powinna natychmiast kupić swoim wybrankom serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sobie kupiłam na Walentynki. Zadzwoniłam do Mentora i przysłali mi pocztą. Jak któraś z Was chce to podaję telefon do biura obsługi klienta - 43-6775059.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy cera tłusta, po użyciu, nie przetłuszcza się bardziej?

    OdpowiedzUsuń