czwartek, 12 lutego 2015

Kneipp Pielęgnujący płyn pod prysznic Radosna chwila relaksu - OPINIA

Zapraszam na opinię o pielęgnującym płynie pod prysznic Radosna chwila relaksu, jaki otrzymałam od firmy Kneipp.




Wyobraźcie sobie lato na wsi i łąkę pełną dojrzałych maków. Płyn ma dla mnie dokładnie taki zapach, jaki czujemy na makowej łące. Jest średnio intensywny, śliczny, pozostaje na skórze w delikatnej, kuszącej formie.

Jednak nie tylko zapach mnie w nim zachwycił. Płyn doskonale oczyszcza skórę, nadaje jej miękkości i delikatności, a także nawilża. Mam w jednym opakowaniu wszystko, czego potrzebuję, aby wziąść szybki i przyjemny prysznic.

Jego wydajność jest dość duża. Dobrze się pieni zarówno używany bezpośrednio na ciało jak i na gąbce.

Płyn zamknięty w plastikowej butelce stawianej na zakrętce. Jest ładna i wygodna w użyciu.

Moim zdaniem płyn jest świetny. Myje, nawilża i ślicznie pachnie. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·      Przyjemny zapach makowej łąki.
·      Wydajny.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Nawilża.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz FB.


Pielęgnujący płyn pod prysznic Radosna chwila relaksu znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. hm
    hm lato w srodku zimy poezja musi byc cudnie zatapiajac sie podczas
    kapieli we wspomnienia jest strzalem w 10polecam go takze wam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach kuszący, fajnie że jest wydajny i nawilża skórę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim płynem prysznic staje się o wiele przyjemniejszy.:) Już czuje ten zapach maków na łące i nie mogę się doczekać kiedy w końcu lato do nas zawita :) Napewno warto taki mieć zakupiony :) Fajnie,że tak działa na naszą skórę w końcu musimy o nią dbać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja też uwielbiam takie działanie na skórę i na zmysły węchy :-)

      Usuń
  4. takie wspomnienie lata wśród tych zimowych wieczorów :) Aż warto zgrzeszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi nieziemsko pachnieć mmmm aż się rozmarzyłam ze jest już wiosna. Super zapach, nawilżanie skóry, praktyczne opamowanie hmm czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dala mnie idealny, aż chce się częściej z kąpieli korzystać niż raz dziennie :-)

      Usuń
  6. Radosna chwila relaksu hm relaks zawsze musi być radosny i przyjemny.Kosmetyk z pewnością dla tych,którzy uwielbiają takie zapachy i można połączyć szybki prysznic z pielęgnacją ciała-jego nawilżeniem za jednym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej kosmetyków tej firmy ,ale coś czuję ,że to będzie mój nowy ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! W długie,zimowe wieczory jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka aromaterapia bardzo by mi się przydała. Już znudziła mi się ta zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo to juz czuje wiosne razem z wami :) u nas tez wszedzie plucha taka;/ a ten plyn pod prysznic jest swietny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu koniec pluchy a wiosna lub zima się zrobi :-)

      Usuń
  11. mmm wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty .....??? z takimi zapachami można podarować sobuie odrobine ciepełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie sie prezentuje ma ciekawa taka czerwona konsystencje z czym sie jeszcze nie spotkalam i zapach to co bardzo u mnie jest ważne uwielbiam jak pozostaje też na mojej skorze i jest delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, choć ostatnio doszłam do wniosku, że nie pachnące też mają zalety :-)

      Usuń
  13. Makowy płyn, mm , marzenie :)

    OdpowiedzUsuń