sobota, 14 lutego 2015

Kneipp Perełki do kąpieli Królowa nocy - OPINIA

Zapraszam na opinię o perełkach do kąpieli Królowa nocy, jakie otrzymałam od firmy Kneipp.




Jednym zdaniem perełki zamieniają zwykłą kąpiel w genialną podróż w krainę rozkoszy przede wszystkim dla zmysłu węchu.

Ich zapach jest genialny. Intensywny, roznosi się nie tylko w łazience, ale na całe mieszkanie. Czuć go jeszcze długo po kąpieli zarówno w pomieszczeniach jak i na skórze. Zapach otula, odpręża, daje ukojenie po męczącym dniu. Dla mnie cudowny.

Skóra po kąpieli stała się delikatna i aksamitna, dla mnie świetny efekt. Jest również delikatnie nawilżona, moja skóra nie potrzebowała już dodatkowego nawilżenia w formie np. balsamu.

Perełki są łatwe w użyciu, wystarczy wsypać zawartość saszetki pod strumień gorącej wody. Szybko i ławo rozpuszczają się całkowicie zamieniając kolor wody na fioletowy. Nie pozostawiają osadu czy przebarwień na wannie (od razu po wylaniu wody była wanna zlana intensywnym strumieniem wody z prysznica).

Osobiście uwielbiam pachnące, odprężające kąpiele i dla mnie perełki są genialne pod każdym względem. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Genialny, intensywny, długo utrzymujący się zapach.
·      Skóra po kąpieli stała się delikatna i aksamitna.
·      Rozpuszczają się w całości.
·      Nie pozostawiają osadu na wannie.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.


Perełki do kąpieli Królowa nocy znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Muszą być piękne! Zapach i kolor sprawiają,że zwykła codzienna kąpiel zmienia się w ekskluzywne spa domowe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie
    perelki mvsza byc boskie w sam raz na wymarzona romantyczna kompiel we
    dwoje skora aksamitna nietrzeba jej dodatkowo nawilzac cudne musza byc

    OdpowiedzUsuń
  3. Po Twoich recenzjach mam ochotę wypróbować wszystkie produkty Kneipp :) a perelki musza być cudowne rozmarzylam się hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. Perełki kojarzą mi się z bielą a tu jednak zaskoczenie.Cudownie mieć taką kąpiel i nie musieć się męczyć ze sprzątaniem wanny :) Warto się z pewnością w ten produkt zaopatrzyć a marka ma znakomitą rekomendację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo swietny jest musze zakupic :) przydalby sie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takimi perelkmi mozna sie odprezyc i oderwac od rzeczywistosci choc na chwile kademu taqka chwila sie nalezy i jeszcze piekny zapach kotrym mozemy sie cieszyć daje pdwojne dozanania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja zostanę królem nocy po takiej kąpieli w tych perełkach :) Kosmetyk 2 w jednym bo już nie potrzeba kolejnych kosmetyków do nawilżania przy czym mamy oszczędność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dość atrakcyjna cena, chociaż ja bym za nie dała każdą, ten relaks jest wart duuużo :-)

      Usuń
  8. jak ja się cieszę z takich opinii zwłaszcza, że po 5 latach prysznicowej kąpieli za miesiąc prawdopodobnie będę miała swoją kochaną wannę :) i tak jak za czasów gdy mieszkałam z mamą będę oddawać sie długim kąpielom w piance z winkiem i czekoladkami :) Chwila dla mnie aaa i by mężuś mi w tej celebracji nie przeszkadzał zamknę drzwi :D
    taką królową nocy to ja chce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Intrygująca nazwa kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń