sobota, 7 lutego 2015

Kneipp Esencja do kąpieli Totalny relaks - OPINIA

Zapraszam na opinię o esencji do kąpieli Totalny relaks, jaką otrzymałam od firmy Kneipp Polska.




Jeśli miałabym ją opisać jednym słowem napisałaby – GENIALNA. Dla mnie jest idealna pod każdym względem.

Zapach ma mocny, intensywny, roznosi się po całym mieszkaniu i długo pozostaje na skórze. Można w nim wyczuć cytrynę, ale nie jest to czysto cytrynowy zapach. Dla mnie cudowny J.

Wydajność esencji jest ogromna. Już jedna, mała zakrętka wystarczy, aby zamienić kąpiel w cudowny relaks.

Esencja zamknięta jest w małej, zgrabnej, plastikowej butelce. Opakowanie ładnie się prezentuje, a zakrętka świetnie służy, jako dozownik esencji.


Po kąpieli skóra jest miękka i delikatna, bardzo miła w dotyku.

Esencja zmienia kolor wody na pomarańczowy. Gdy po kąpieli od razu wannę polejemy ciepła wodą nie pozostają żadne zabarwienia.

Producent obiecuje totalny relaks podczas kąpieli. Zdecydowanie spełnia obietnice. 15 minutowa kąpiel sprawia, że stres odchodzi a ja jestem zdecydowanie zrelaksowana. Podejrzewam, że to spawa zapachu J.


Esencja jest wspaniałym kosmetykiem mającym rewelacyjne właściwości. Z swojej strony polecam każdemu, kto ma ochotę na Totalny Relaks J.


Zalety:
·      Sprawia, że kąpiel odpręża, staje się totalnym relaksem.
·      Cudowny, długo utrzymujący się, intensywny zapach.
·      Wydajna.
·      Skóra po kąpieli miękka, delikatna, pachnąca i przyjemna w dotyku.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.


Esencję do kąpieli Totalny relaks znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. az
    chce sie wskoczyc do wanny i wypluskac piekny zapach i przyjemna skora
    po to totalny relaksik polecam kazdemu taka fajna sprawe

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh od razu chce się wziąć kąpiel w takiej esencji:) Pokochałam markę Kneipp za naturalne, genialnie pachnące kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham jak kąpiel pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj to mnie by się przydało :) kąpiel w pomarańczowej wodzie brzmi kusząco :)) a jeszcze jak ma taki błogi wpływ na nasze ciało i samopoczucie to ja w to wchodzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam tą firmę, tak intensywnie pachnących, odprężających kosmetyków jeszcze nie miałam.

      Usuń
  5. Właśnie byłam ciekawa jakie są dokładnie kosmetyki tej marki.I bez dwóch zdań napiszę,że są rewelacyjne.Dotychczas nie spotkałam się z nazwą "esencja" do kąpieli.A relaks po ciężkim dniu w pracy to konieczność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko po pracy, siedzenie z bardzo energicznym 2 latkiem też daje w kość :-)

      Usuń
  6. Totalny relaks :) Każdy z nas potrzebuje chwili dla siebie i w tym mają pomóc nam te kosmetyki.Esencja wydaje się godna zaufania.Testerka zadowolona i zresztą pewnie każda z pań która miała okazję wypróbować to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znam jeszcze 3 osoby co używały i każda ma zdanie jak ja, że jest rewelacyjna.

      Usuń
  7. Oj po całym dniu bieganiny ,,,przydała by się kąpiel z dodatkiem tej esencji :D ... Brzmi zachęcająco !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje sie byc naprawdę genialną esencja do kąpieli chętnie bym wypróbowała go podczas upragnionej odprężającej kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka kąpiel to coś co lubię :) chwila dla siebie po całym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka kampiel z taka esencja musi być genialna swietny zapach mozna sie zatracic chwili po calym dniu obowiazkow swietne rozwiazenie i jeszcze piekny zapach ktory sie unosi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również lubię relaks i odprężającą kąpiel po całym dniu:) Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń
  12. Po przeczytaniu recenzji, czułam jego zapach i działanie haha! :)

    OdpowiedzUsuń