wtorek, 24 lutego 2015

Hean Pomadka ochronna Perfect Care Toffi - OPINIA

Zapraszam na opinię o pomadce ochronnej Perfect Care Toffi, jaką otrzymałam od firmy Hean.


Zacznę od zapachu, który jak dla mnie jest genialny. Uwielbiam zapach toffi, a ten w pomadce jest intensywny i naturalny.

Pomadka doskonale nawilża i pielęgnuje. Używana regularnie nadaje ustom miękkość i delikatność.

Zdecydowanie zdaje egzamin podczas wiatrów i mrozów. Zabezpiecza usta przed pękaniem czy innymi „zimowymi” efektami.

Kolejna bardzo duża dla mnie zaleta to to, że się nie kleją usta. Osobiście tego nie cierpię i jeśli pomadka powoduje „klejące usta” dla mnie jest do niczego.

Pomadka nie łamie się, nie trzeba trzymać jej w lodówce by była twarda i łatwo się używała.

Jest to jedna z najlepszych pomadek, jaką miałam, a na dodatek bardzo tania. Zdecydowanie polecam i to nie tylko dla dorosłych, dla starszego dziecka też świetnie się nadaje.


Zalety:
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Zdaje egzamin podczas mrozu i wiatru.
·      Cudowny zapach.
·      Nie łamie się.
·      Tania.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Hean oraz na FB.


Pomadkę ochronną Perfect Care Toffi znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Pomadka ochronna Toffi :) Jeszcze takiej nie widziałam ale kocham wszystko co jest na bazie toffi a do tego ta pomadka ma same plusy. Nic tylko znaleźć i kupić żeby wypróbować na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię stosować pomadki przez cały rok,ale w okresie jesienno-zimowym jeszcze częściej. Musi pięknie pachnieć toffi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam
    sie jest super ma piekny zapach az ma sie ochote zjesc u mnie zdala
    egzamin podczas zimowych dni masz racje nielamie sie jak inne moj syn to
    przetestowal

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie rozglądam się za dobra pomadką do ust i chyba ją znalazłam. Toffi uwielbiam pod każda postacią a skoro dodatkowo pomadka świetnie chroni usta to jest idealna :) tylko jest jeden problem który mnie zastanawia ciekawe czy nie będę jej zlizywać z ust czując ten zapach he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pomadki a tej jeszcze nie miałam ;) mogłabym cały czas używać

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka tofii to brzmi ciekawie :) Marka Hean ma świetne produkty a ta pomadka jest kolejnym na to dowodem :) Lubię smak toffi więc pomadka z pewnością przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi bardzo kusząco i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie usta o smaku toffi mogę całować bez końca super,że kobietkom się spodobała i ma same atuty.ps.nie widziałem jeszcze nigdy pomadki w lodówce ehh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 marca Dzień kobiet :) Taki malutki prezencik wśród róż byłby mile widziany :)
      pocałunki też mają pozytywny wpływ na nasze ząbki i dodają szczęścia :) więc wraz z żoną macie przyjemność gwarantowana :)

      Usuń
  9. ja się tylko boję, że bym ciągle się oblizywała a to wiadomo powoduje na wietrze zajady :P ale jak nie kupię to się nie dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tofii, nawet zapach jest cudowny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach bardzo ciekawy nie wiedzialam ze sa wogóle pomadki o smaku toffi napewno musi byc przyjemne jak mma sie nalożoną tak pyszą pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta powinna pomóc intensywnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne opakowanie, zachęcające. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham toffi, zarówno w smaku jak i w zapachu. Pielęgnacja i nawilżanie to to, czego wymagam od dobrej pomadki. Chyba skuszę się na zakup. Wspaniała recenzja.

    OdpowiedzUsuń