czwartek, 19 lutego 2015

BingoSpa Kremowe algi do kąpieli o zapachu wanilii - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremowych algach do kąpieli, jakie otrzymałam od firmy BingoSpa.



Algi mają postać dość gęstego płynu o żółtym kolorze.


Zapach mają śliczny. Po odkręceniu zakrętki czujemy intensywną wanilię, później unosi się z piany. Cała kąpiel jest aromatyczna. Szkoda tylko, że ten cudowny zapach nie zostaje ani trochę na skórze.

Płyn jest dość wydajny. Do pełnej wanny wystarczą trzy zakrętki, aby powstało dużo pachnącej piany.

Opakowaniem jest plastikowa butelka z kokardką, która nadaje jej uroku.

Algi nie wysuszają skóry. Po kąpieli jest miękka i delikatna, bardzo miła w dotyku.

Uwielbiam pachnące kąpiele, dla mnie Algi są rewelacyjne i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Cudowny, waniliowy zapach.
·      Nie wysuszają.
·      Wydajne.
·      Ładne opakowanie.

Wady:
Zapach mógłby pozostawać na skórze.

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę BingoSpa oraz na FB.


Kremowe algi do kąpieli o zapachu wanilii znajdziecie TU.

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki o intensywnym zapachu wanilii ...Też taki poproszę hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie pachną na pewno:) Ja także lubię wszelkiego rodzaju umilacze kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość lubi,taka pachnąca kąpiel przyjemniejsza.

      Usuń
  3. skoro pachnie wanilja musi byc piekny nieznam tych alg fajnie bylo by poznac

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny to musi byc zapach choc szkoda ze na skorze nic nie zostaje ale za to umila kąpiel to zaleta jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórę i tak coś nakładam, a tak w sumie zapachy się nie mieszają.

      Usuń
  5. cudowny zap)ach wydajny jest starcza na dlugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej waniliowy zapach mmm kapiel musi być super z takimi algami. Szkoda tylko ze taki cudny zapach na skórze nie zostaje ale myśle że przy tylu zaletach można przymknąć oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze byłam ciekawa alg do kąpieli i te okazały się strzałem w 10.Zastosowanie alg jest szerokie zarówno w żywności jak i w kosmetykach.Aż chciałoby się wskoczyć teraz do wanny na przyjemną kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym ja miał taką kąpiel w tych algach to przez cały dzień nie wychodziłbym z wanny.Poza tym lubię zapach wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wanilie.pod każda postacią

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wersję zielona herbata z algami i też jestem zadowolona .Gładka skóra i piękny zapach murowany

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach wanilii uwielbiam a algi uwielbiam za ich własciwosci, swietne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wanilia działa jak afrodyzjak.. Aniu to dobrze z jednej strony,że nie pozostawia zapachu na skórze, bo zachęca do dalszej kąpieli i powrotu do tych zapachów :)
    Ja uwielbiam wanilię i wiem jak działa Ona na facetów :)
    To co z męzusiem wspólna kąpiel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł, ale mój niestety nie może używać takich rzeczy.

      Usuń
  13. Wanilia mmmm :) w każdej postaci,szkoda ze nie utrzymuje się na skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to wady i zalety że się nie utrzymuje na skórze :-)

      Usuń
  14. Dla mnie to bardziej zielony :D, super

    OdpowiedzUsuń