sobota, 17 stycznia 2015

White Tree Puder do kąpieli Wanilia&jasmin - OPINIA

Zapraszam na opinię o pudrze do kąpieli Wanilia&jasmin jaki otrzymałam od White Tree.



Muszę przyznać, że jest to pierwszy puder do kąpieli jaki miałam. Jestem nim zachwycona, oczarowana i na pewno nie jest to jednorazowa przygoda.

Zacznę od zapachu które mnie zachwycił i zszokował. Do wody dodałam łyżeczkę pudru, a zapach roznosił się nie tylko w łazience, wyszedł na mieszkanie. Połączenie jaśminu i wanilii bardzo mi przypadło do gustu, oba zapachy można bez problemu wyczuć. Na skórze czuć go jeszcze dość długo po kąpieli.

Jednak na zapachu nie kończą się jego zalety J. Puder nadaje skórze niesamowitej miękkości i delikatności, a także głęboko i na długo ją nawilża. Nie ma potrzeby używania dodatkowo balsamu czy innych „nawiżaczy” co oszczędza czas, miejsce i pieniądze J.

Puder zamknięty jest w woreczku, dość wygodny w użyciu. Doskonale się rozpuszcza, nie pozostawia trudnego do usunięcia osadu na wannie jak np. oliwka.


W opakowaniu nie znajdziemy go bardzo dużo, ale dodaje się go niewiele (jak wspominałam wyżej) tak więc starczy na spory czas.

Jak już wspominałam jestem zachwycona i ogromnie polecam J.


Zalety:
·       Cudowny, intensywny zapach.
·       Nawilża głęboko i na długo.
·       Nadaje skórze miękkość i delikatność.
·       Wydajny.
·       Łatwy w użyciu.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę White Tree oraz na FB.


Puder do kąpieli Wanilia&jasmin znajdziecie TU

20 komentarzy:

  1. puder do kapieli? pierwsze slysze i do tego musi byc cudny zapach bo i wanilia i jasmin uwielbiam oba .wydajny swietna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie :) Extra wezwanie :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję Rooibos i jestem zachwycona ! Rewelacja jak dla mnie:) Zapach unosi się w całym mieszkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mają strasznie intensywne, co dla mnie jest dużą zaletą :-)

      Usuń
  4. napewno kąpiel była niesamowita achh ..:) sma bym uzyla do kapielii uwielbiam wanilie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudru jeszcze nie używałam, ale jeśli zapach jest intensywny to cos zdecydowanie dla mnie :) uwielbiam zapachowe kąpiele;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście jest to dla mnie nowinka bo i ja również o czymś takim nie słyszałam :) Mogę jedynie sobie wyobrazić ten cudowny zapach :) Mam wannę ale na długie kąpiele jakoś nie mam teraz czasu ale ten puder z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam długie kąpiele, ale fakt czasem nie mam na nie czasu.

      Usuń
  7. W sumie pierwsze slysze o pudrze do kapieli ze cos wogóle takiego istnieje ja tez uwielbiam zapachy unoszace sie i moja skora jest nawilzona bardzo ciekawy kosmetyk gondy wypróbwania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi ciekawie :) Wanilia to super afrodyzjak a jak dorzucimy jasminu :) hmmm brzmi kusząco.. a co na to mąż? :)
    fajnie,że nie zostawia plam :)
    Nic tylko próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko wskoczyć z żonką do wanny i wypróbować tego cudeńka :) Też pierwsze słyszę o pudrze do kąpieli i myślałem,że puder bardziej wysusza niż nawilża ale jednak to zupełnie inny produkt niż puder dla niemowląt :P

    OdpowiedzUsuń
  10. rozkoszny zapach musi być w tym połączniu....

    OdpowiedzUsuń