czwartek, 29 stycznia 2015

Pilomax Szampon do włosów Girl - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie do włosów Girl jaki otrzymałam od firmy Pilomax.




Szampon ma gęstą konsystencję, łatwo się rozprowadza i dobrze spłukuje. Dobrze się pieni a co za tym idzie jest wydajny. Córka na początku używania miała dość długie włosy (było ostatnio cięcie) i wystarczyła spora kropla aby je dokładnie umyć.

Jego zapach jest delikatny, owocowy, na włoskach wyczuwalny jakiś czas.

Opakowanie to plastikowa butelka z otwieraniem typu klik. Dość wygodna w użyciu, nie ślizga się w dłoniach.


Włoski po umyciu łatwo się rozczesują, również te długie. Są miękkie i pachnące, nie elektryzują się i nie puszą.

Według mnie jest to szampon idealny dla dziewczynki i z ochotą polecam.



Zalety:
·       Ładnie pachnie.
·       Dobrze się pieni, a więc wydajny.
·       Wygodne opakowanie.
·       Włoski łatwo się rozczesują.
·       Włoski są miękkie i milutkie w dotyku, nie puszą się i nie elektryzują.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Pilomax oraz na FB.


Szampon do włosów Girl znajdziecie TU.

39 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie chetnie wyprobuje dla mojej coreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pewnie dziewczyny byłyby zadowolone z szamponiku zwłaszcza młodsza ma takie gęste i lekko falowane włosy ze nie sposób ja bez ciągnięcia rozczesać Uzywałyśmy kiedyś mgiełki Radical ale już nie wystarcza A jaka cena Aniu i gdzie można go
    kupic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny ci nie powiem bo to zależy gdzie kupisz. Możesz go dostać w prawie każdej aptece lub na dole masz link do internetowego sklepu.

      Usuń
  3. Szkoda,że nie mam córeczki:D Ale sama chętnie bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje
    mi sie ze chlopiec tez moglby umyc w nim wloski i nic mu niebedzie
    ladny zapach fajnie sie pieni to super plusy sama bym chciala taki
    szampon kazda kobieta ma cos w sobie z dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze by włoski się dobrze rozczesywały po umyciu,jeśli ten szampon tak ma ,a ma!!To jest to jeden z lepszych,bardzo ciekawa jestem zapachu i czy utrzymuje sie na włosach długo,jeśli tak to bardzo mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  6. Pilomax ma dobre produkty i z tego co pamiętam chyba wszystkie nam przedstawione w recenzjach były trafne.Czekam teraz na wersję dla chłopca bo to mnie bardziej interesuje :) Super,że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie, u mnie jedna maska nie zdała egzaminu, przetłuszczała mi włosy dość mocno.

      Usuń
  7. no chyba musze pomyslec o córci heh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny szamponik ,,. Dla mnie bardzo dużym plusem jest to ,że włosy łatwo się rozczesują po umyciu .Recenzja szamponu ma same plusy więc watro się rozejrzeć za tym produktem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczesanie po umyciu ważna sprawa szczególnie jak włoski długie.

      Usuń
  9. Mam pytanko. Posiadam dwójkę wspaniałych maluszków,czyli Anitkę i Bartusia (nazywamy go Buras). Czy mogłabym używać tego szamponu do obojga czy lepiej kupić osobno dla chłopca i dziewczynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie zależy od dziecka różnią się zapachem i nie każda dziewczynka będzie chciała pachnieć jak chłopak i nadwrót.

      Usuń
  10. nie mam dziewczynki ale jak zrobimy sobie córę to będę wiedziała jakiego szamponu używać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe tylko od jakiego wieku można go stosować.Ja mam syna ale od szwagierki są dwie dziewczynki i jestem ciekaw czy dla tej młodszej się sprawdzi i będzie dla niej bezpieczny.a jak będzie recenzja w wersji dla chłopca to chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od trzech lat, ale mój 2 latka we wrześniu skończył i używa wersji dla chłopca, a ma AZS i kosmetyki tylko delikatne może.

      Usuń
  12. świetny produkt wydajny na dlugo wystarczy i przedwszystkim sie wloski dobrze rozczesuja to duza zaleta pamietam jakbylam miala i jak bylo ciezko rozczesac nie lubialam tego naprawde dobre rozwiazanie i fajnie ze pachna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam długie włosy i rozczesanie ich to był koszmar, na szczęście moje dziecko takich wspomnień mieć nie będzie.

      Usuń
  13. coś dla mojej Tosi, niech jej tylko więcej włosków urośnie :) ale powiem szczerze, ja bym jej podbierała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam że i ten wytestujesz na synku :( :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny.musze poszukać w necie i zamówić. Córa ma długie włosy które ciężko rozczesac

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja!!!! Moje dziewczynki kochają ten zestaw. Bardzo ładnie pachnie, nie szczepie w oczy i bardzo się pieni. Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Facebooku Wax Angielski Pilomax umieszczone są informacje o promocjach. Polub cie a będziecie na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak wydajny, że aż szok!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet długie wymagające włosy pielęgnuje należycie. Bardzo fajny. Miałam wcześniej boy. A teraz gdy kupiłam girl to mam wrażenie, że różnią się tylko opakowaniem, co oczywiście jest bardzo ważne jak się ma dzieci różnej płci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też daję mu 10/10. Zauważalnie się wyróżnia na tle innych szamponów dla dzieci. Numer 1!

    OdpowiedzUsuń
  21. A znacie może Dziewczyny coś z serii Tricho?

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu jest w sprzedaży odżywka. Polecam szczerze.

    OdpowiedzUsuń