poniedziałek, 26 stycznia 2015

Mokosh Cosmetics Olej jojoba - OPINIA

Zapraszam na opinię o Oleju jojoba jaki otrzymałam od firmy Mokosh Cosmetics.




Olej jest wielozadaniowy, często się mówi, że jak coś jest do wszystkiego nie nadaje się do niczego, w tym przypadku się z tym nie zgodzę. Olej testowałam na kilka sposobów i za każdym razem zdawał egzamin.

Można go stosować do skóry z AZS. Sprawdziłam najpierw ostrożnie, na karku synka gdzie wyskoczyła mu brzydka, łuszcząca się wysypka. Po paru dniach nie było po niej śladu, a skóra była doskonale nawilżona, delikatna i miękka. Obecnie oleju używam na każde suche miejsca na synka skórze i zdecydowanie szybciej się ich pozbywamy.

Ostatni mnie dość rozłożyło, jakiś wstrętny wirus dopadł i dwa zimna powstały. Masakra, ani zjeść ani się napić L. Tak szczerze mąż mi podpowiedział aby olejem smarować, na początku go wyśmiałam, ale spróbowałam. Efekt wspaniały, po dwóch dniach regularnego smarowania (gdy tylko olej wchłonął smarowałam ponownie) po zimnach nie było śladu.

Olej głęboko i na długo nawilża skórę. Nadaje jej miękkości i delikatności. Nadaje się dla każdego, zarówno do skóry zdrowej jak i tej z różnymi problemami.

Jego opakowanie to ciemna, szklana butelka. Na zakrętce znajdziemy kroplomierz, bardzo praktyczne rozwiązanie ponieważ nakrapiam olejek dokładnie w to miejsce w które chcę.


Olejek jest bardzo wydajny. Do wysmarowania całej skóry syna potrzebowałam 7 kropli (tak specjalnie dla Was policzyłam J).

Jego zapach jest bardzo delikatny, praktycznie niewyczuwalny.

Według mnie olej jojoba jest rewelacyjnym kosmetykiem dla każdego i z przyjemnością go polecam.


Zalety:
·      Skutecznie pomaga przy AZS.
·      Nawilża, pielęgnuje, nadaje skórze delikatność i miękkość.
·      Wygodne opakowanie z kroplomierzem.
·      Dla każdego niezależnie od wieku i stanu skóry.
·      Wydajny.
·      Leczy zimo na ustach J.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Mokosh Cosmetics oraz na FB.



Olej jojoba znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Świetny fajnie że ma zastosowanie takie lecznice i pomoze na rozne dolegliwosci tez tam czasem wysypki bo tez AZS wiec moze i by mi pomógł fajnie ze ma ten kroplomierz mozna wycelować w wybrane miejsce wygodny w użyciu jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuteczny i wygodny w użyciu, dla mnie posiada wszystko co trzeba.

      Usuń
  2. Aplikator to super sprawa łatwo się nabiera olej i nie trzeba niczego brudzić, a i z odmierzeniem odpowiedniej ilości nie ma problem. Oleju jojoba nigdy nie używałam, ale skoro jest skuteczny na AZS z miłą chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. nieznam
    tego oleju niemialam okazij go poznac ciekawi mnie jak dalby rade
    suchym stopom .aplikator zpewnoscia ulatwia nam jego uzycie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o samym olejku jojoba ale nigdy nie miałam okazji go przetestować.Miłe zaskoczenie,że jest tak wielowymiarowy i właściwie każdy może go używać nawet dzieci.Nawet do włosów czy kąpieli można go śmiało używać :) I cena też jest atrakcyjna zważając na fakt,że mamy jeden produkt a nie multum na półce i każdy do czego innego.Jak najbardziej produkt wart polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że na cenę nawet nie spojrzałam, dowiem się ile kosztuje jak będę zamawiać (co jest pewne bo młodemu pomaga).

      Usuń
  5. Uwielbiam oleje wszelkiego rodzaju:) Jojoba jeszcze nie miałam,ale muszę spróbować na plamki,które co jakiś czas wyskakują z AZS mojemu synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) my na różne zmiany naskórne u Tosi na AZS dostaliśmy maść na sterydach ;/ powiem szczerze, dobry ale z tym trzeba uważać. a taki olej świetna sprawa, zwłaszcza jak to z niektórymi środkami bywa, kupuje się i potem leży w półce.. a tu do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam maści sterydowe ale wiem jak szkodzą i jeśli mi się udaje ratuję czym się da byle nie nimi, używam dopiero jak już nic nie pomaga

      Usuń
  7. Coś obiło mi się o uszy o tym olejku ale to mówią "bije dzwon a nie wiem w którym kościele".Teraz mam wszystko wyjaśnione co to jest i do czego go używać.Dla każdego z nas do stosowania to musi być rewelacja.Po co szukać i wydawać kasę skoro można mieć jeden a konkretny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a suche łokcie? Ciagle mi pękają, więc ciekawe czy olejek dałby rade

    OdpowiedzUsuń